استانی 18:30 - 07 تیر 1401

تأمین اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی اهر

جلیل علیجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نتایج سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی در حوزه ورزش و جوانان اهر اظهار داشت: اعتبار ۶ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری تخصیص یافته است، امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن این پروژه که مطالبه چندین ساله ورزشکاران اهری بود را تکمیل کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای ورگهان خبر داد و افزود: برای احداث زمین فوتبال با چمن مصنوعی در روستای ورگهان اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی تأمین شده و به‌زودی عملیاتی می‌شود.

تکمیل زیرساخت‌های ورزشی اهر

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای تعویض کف‌پوش سالن ورزشی مقداد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، حصارکشی و تأمین روشنایی زمین چمن مصنوعی روستای آذغان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، ۱۲۰ میلیون تومان برای تعمیرات عمومی اماکن ورزشی و پرداخت بدهی‌های گذشته، ۲۰ میلیون تومان برای تعمیر سیستم روشنایی سالن مقداد و تعمیرات سالن ورزشی ولی‌عصر اعتبار تأمین شده و در حال اجراست.

وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در دیدار با نماینده اهر و هریس، قول مساعد برای احداث سالن ورزشی چندمنظوره در یکی از دهستان‌های شهرستان و زمین چمن مصنوعی در روستای نقدوز را داده‌اند.

علیجانپور بابیان این‌که وزیر ورزش برای نصب تارتان در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی تختی قول مساعد داده‌اند، گفت: برای نصب تارتان در پیست دوومیدانی اهر به اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی نیازمند است و مقرر شده تا مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی این مطالبه را از وزارت ورزش پیگیری و در صورت نیاز از نماینده اهر و هریس جهت پیگیری کمک بخواهد.

آخرین وضعیت پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهرستان اهر

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر به آخرین وضعیت پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهرستان اهر اشاره کرد و یادآور شد: نقشه کاداستر استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر تهیه و برای جانمایی ارجاع شده است. زمین قبلی این پروژه از نظر معارض و نی‌زار بودن با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود که مسئولان وقت تصمیم به جابه‌جایی محل پروژه را اتخاذ کردند و چون اعتباراتی در این محل هزینه شده بود مقرر شده تا اداره‌کل ورزش و جوانان استان با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در محل قبلی استادیوم ورزشی، طرح جدیدی را اجرا کنند.

وی، بازسازی سکوی تماشاگران چمن ورزشی تختی را از دیگر وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به نماینده اهر و هریس عنوان کرد و افزود: ایجاد ۱۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان اهر که جزو وعده‌های وزیر ورزش و جوانان بود تأمین اعتبار شده و نماینده اهر و هریس نیز قول داده تا سهمیه خانه ورزش روستایی اهر را به ۲۰ مورد افزایش دهد.

علیجانپور از تخصیص اعتبار برای تأمین نیازمندی‌های هیأت‌های ورزشی شهرستان اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تأمین نیازمندی‌های هیأت‌های ورزشی اهر که در قالب لیست آماده و تقدیم نماینده اهر و هریس شده، مقرر شد تا اعتبار یک میلیارد تومانی از سهم اعتبارات نمایندگان مجلس تزریق هیأت‌های ورزشی شهرستان شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر در پایان سخنان خود از تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای رشته ورزشی کبدی شهرستان اهر خبر داد.


11608275
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است