ورزشی 12:03 - 05 آذر 1393
مرحله دوم لیگ ستارگان جهان در حالی به میزبانی بلغارستان برگزار شد که احسان روزبهانی تنها لژیونر بوکس ایران پس از 6 راند مبارزه جذاب و دیدنی با رأی داوران، بازنده رینگ را ترک کرد.

پس از رقابت روزبهانی در لیگ ستارگان جهان /احدی‌: جو برای من سنگین بود چه برسد به احسان

فتح ا...فتحی:اکبر احدی که به عنوان سرمربی او را در این مسابقه کوچینگ کرد، درباره این مسابقه می‌گوید‌: «مبارزه نزدیک و جذابی را بین احسان و نماینده روس شاهد بودم.  واقعاً مبارزه بسیار سنگینی برگزار شد. حریف روسی حرفه‌ای بود و با گارد بسته مبارزه ‌کرد و همین موضوع باعث شد تا داوران بازی را به سود نماینده روس اعلام کنند، در شرایطی که احسان چیزی از حریف کم نداشت.»



 سرمربی تیم‌ ملی با اشاره به این بازی‌ها ادامه می‌دهد‌: «احسان در لیگ ستارگان جهان در بازی اول اوبیک مامازولونوف از ازبکستان را با اقتدار شکست داد، در بازی دوم مقابل نیکیتا ایوانف بوکسور قدرتمند روسی شکست خورد و در بازی سوم باید به مصاف ماتیو بادرلیکو از فرانسه برود. این فرانسوی در مسابقه اخیر خود موفق شد کندی پیره از کشور موریس را شکست دهد. امیدوارم در مرحله سوم این مسابقات که اوایل دی‌ماه در بلغارستان برگزار می‌شود، احسان بتواند با پیروزی رینگ را ترک کند.»احدی درباره حضورش در این مسابقات می‌گوید‌: «برای اولین بار در چنین میدانی شرکت کردم. با توجه به اینکه قهرمانان اول تا سوم جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند، سطح کمی و کیفی مسابقات خیلی بالا بود، به طوری که پای خیلی از داوران المپیک و جهان را به مسابقات کشانده بود. البته برای من هم که در کنار رینگ بودم، جو سنگینی داشت چه برسد به بوکسوری که می‌خواهد روی رینگ برود و با نخبگان جهان بجنگد.»



سرمربی تیم ‌ملی استقبال از لیگ ستارگان جهان را بی‌نظیر می‌داند‌: «استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و این رقابت‌ها برای فدراسیون جهانی بسیار اهمیت دارد و قرار است در پایان این رقابت‌ها دو نفر در هر وزن مجوز حضور در المپیک برزیل را کسب کنند و من امیدوارم احسان یکی از این دو نفر باشد.»احدی درباره انتقال بوکسورهای دیگر به رینگ حرفه‌ای ادامه می‌دهد‌: «جاسم دلاوری و فروتن گل‌آرا با قدرت‌ بدنی بالایی که دارند، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند، البته این مهم به رنکینگ آنها در بوکس‌ جهان به خصوص حضور مستمرشان در لیگ‌های حرفه‌ای بازمی‌گردد.»



سرمربی تیم‌ملی با اشاره به برنامه‌های این تیم می‌گوید‌: «در حال ‌حاضر مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌ملی در بروجرد در حال برگزاری است که پس از پایان رقابت‌ها نفرات اول و دوم هر وزن را همراه بوکسورهای شایسته‌ای که کمیته فنی شناسایی کند به اردو دعوت می‌کنیم تا درکنار بقیه ملی‌پوشان در تمرینات تیم‌ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی قطر که از هفته آینده آغاز می‌شود، تمرین کنند.»

احدی می‌گوید‌: «مسابقات جهانی دارای سهمیه حضور در المپیک 2016 ریو است که به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود، به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم سهمیه کافی را برای المپیک کسب کنیم.» 

 

251 41


5275096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال در رقابت لیگ امید‌های تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را در مورد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس برای نخستین بار دروازه‌اش را در این فصل باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته هشتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» احمد دنیا‌مالی قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را تبریک گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولین دیدار به مصاف تیم رنک اول جهان می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی پیش از دیدار با قطر و ازبکستان امشب اعلام می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال مدعی شد که مدیران این باشگاه با وی برای بازگشت به این تیم مذاکره کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس گفت: تصویربرداری پای کنعانی‌زادگان، کشیدگی را نشان داد و مشکل رفیعی هم جدی نبود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال استقلال این روز‌ها کمی پرخاشگر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است