ورزشی 17:40 - 05 تیر 1396
یک عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید به عنوان نماینده پیشکسوتان این تیم تلاش می‌کند تا این تیم به موفقیت برسد.

به گزارش ایسنا، جواد قراب درباره ی انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره استقلال به سایت این باشگاه گفت: خوشحالم از این که مسوولیتی را در باشگاه استقلال به من سپرده‌اند و فرصتی شده تا به هواداران عزیز و پیشکسوتان خدمت کنم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نماینده سایر پیشکسوتان و هواداران عزیز در هیات مدیره هستم. من همه تلاشم را می‌کنم تا فرد مفیدی باشم و بتوانم به استقلال کمک کنم. سایر اعضای هیات مدیره هم تا جایی که من می‌دانم افرادی علاقمند به استقلال هستند. سابقه سایر اعضای هیات مدیره مشخص است و همگی از نفرات خوشنام، موفق و امتحان پس داده هستند. ان‌شاء‌الله با کمک آن‌ها بتوانیم استقلال را به اهدافش برسانیم. استقلال باشگاه بزرگی است و همه باید تلاش کنیم تا شان این تیم حفظ شود ما باید ما باید هواداران را از خودمان راضی نگه داریم و موجبات شادی آنان را فراهم آوریم.

او در پاسخ به این سوال که روند نقل و انتقالاتی استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: آقای منصوریان بازیکنانی جذب کرده که به نظر من در حد استقلال هستند. از جمله این بازیکنان پژمان منتظری بود که حضورش در استقلال باعث خوشحالی هواداران شد و باید از مدیریت باشگاه تشکر کرد. به هر حال بازیکنان با تشخیص منصوریان به استقلال می‌آیند و حتما به کار تیم می‌آیند. به اعتقاد من استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد و رضایت هواداران هم جلب شد.

این عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: اطمینان دارم استقلال با نفراتی که جذب کرده و همین طور اتحاد و همدلی که در مجموعه باشگاه وجود دارد، فصل موفقی را پیش‌رو خواهد داشت. از این پس وظیفه ماست تا کاری کنیم که بازیکنان و کادر فنی فکرشان آزاد باشد و برای موفقیت استقلال و شادی دل هواداران تلاش کنند.

انتهای پیام


9206210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با یک گل مقابل پیکان به برتری رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه وطنی برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه وطنی برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بوکسور سنگین وزن ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با نساجی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی گفت: جوانان کشورمان که در عرصه خبر و خبررسانی فعالیت می‌کنند، می‌توانند امثال اسکویی‌ها را الگوی خودشان قرار دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه رای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوشاد عالمیان در یک بازی نزدیک و پایاپای حریف قدرتمند و عنوان دار چینی را مغلوب کرد و به جمع ۱۶ بازیکن برتر گرند اسمش عربستان صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است