استانی 07:37 - 12 بهمن 1393
فرماندار شهرکرد:
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با دهه فجر، بهره‌برداری از 49 پروژه در این شهرستان آغاز می‌شود.

49 پروژه در شهرکرد به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

حمید ملک‌پوردهکردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با سی و ششمین فجر پیروزی، بهره‌برداری از 49 پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

وی گفت: برای بهره‌برداری از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد، 610 میلیارد و 342 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی، تأمین و هزینه شده است.

ملک‌پوردهکردی تأکید کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان شهرکرد در سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زمینه اشتغال مستقیم 535 نفر فراهم می‌شود.

این مسئول افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، عملیات اجرایی سه پروژه جدید در شهرستان شهرکرد نیز آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: تکمیل عملیات اجرایی و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این شهرستان در دهه فجر سال جاری، 47 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اظهار داشت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357، خدمات بسیار ارزنده و قابل توجهی در شهرستان شهرکرد ارائه شده که این مهم نشان‌دهنده توجه ویژه جمهوری اسلامی به تمامی نقاط کشور است.

ملک‌پوردهکردی به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی، برای توسعه و پیشرفت کشور و استان چهارمحال و بختیاری در تمامی زمینه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرکرد نیز، اقدامات بسیار فراوانی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی، فرهنگی، هنری، سیاسی و علمی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید هم در یک سال گذشته، با اختصاص اعتبارات ملی فراوان، نقش مهمی را در راستای سرعت‌بخشی به روند اجرایی و تکمیل پروژه‌های عمرانی نقاط مختلف کشور، استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد ایفا کرده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: ثبات در بازار، مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم و اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، از مهم‌ترین اقدامات دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته بوده که نتیجه مثبت آن، مورد توجه مردم کشور، استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد بوده است.

وی عنوان داشت: مردم شهرستان شهرکرد، در کنار مردم استان چهارمحال و بختیاری و مردم کشور، همواره در صحنه‌های مختلف مربوط به حمایت از جمهوری اسلامی حضور داشته و همیشه حمایت قاطع خود را از آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ولایت‌فقیه، اعلام و دشمنان این مرز و بوم را ناامید و مأیوس کرده‌اند.

ملک‌پوردهکردی اظهار کرد: اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، باعث خودکفایی در بسیاری از تولیدات و محصولات و همچنین بی‌نیازی از وابستگی به بیگانگان در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تجهیزاتی، کشاورزی، اقتصادی، عمرانی و غیره شده است.

وی گفت: برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برنامه‌های فراوانی در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد تأکید کرد: استفاده از توان بالای بخش‌های خصوصی، نیمه‌دولتی و دولتی، تشکل‌های مردم‌نهاد و سایر قشرهای جامعه، نقش مهمی در ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های دهه فجر سال جاری ایفا می‌کند.

وی افزود: مردمی بودن جشن‌های دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور پرشور و گسترده جوانان در برنامه‌ها و آیین‌های مربوط به دهه فجر، نشان‌دهنده خدمات مطلوب جمهوری اسلامی به تمامی قشرها و گروه‌ها سنی است.

ملک‌پوردهکردی تصریح کرد: مردم شهرستان شهرکرد، با حضور گسترده، داوطلبانه و پرشور خود در برنامه‌های مربوط به گرامیداشت سی و ششمین فجر پیروزی، بار دیگر حمایت قاطع خود را از آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ولایت‌فقیه و همچنین خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی، اعلام می‌کنند.


5745982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با دهه کرامت و حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان قشم و عیادت خادمان حرم رضوی از بیماران این جزیره، بیمارستان قشم هوای خوش رضوی را نفس کشید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم هرمزگان 419 میلیارد و 494 میلیون تومان در راستای رفع مشکلات محرومان و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمک مالی انجام داده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در جاده کرج ـ چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش از رقابت 150 شناگر از سراسر کشور برای راهیابی به تیم ملی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طی بازدید رئیس کل، دادستان و قضات دادگستری استان خراسان جنوبی آزادی 36 زندانی با بهره مندی از ارفاقات قانونی، رقم خورد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر کانون های رضوی استان ایلام با اشاره به فعالیت 195 یاور رضوی در استان ایلام گفت: 40 محور خدمتی از سوی آستان قدس رضوی برای اجرا در دهه کرامت در استان پیش بینی شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی آب در قنات روستای حصاردارباغ شهرستان خوسف پس از 20 سال جاری شد. 
استانی
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه بارشی از عصر فردا در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد را در شهرستان ورامین تشریح کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است