استانی 11:55 - 12 بهمن 1393
مدیر آموزش و پرورش اسدآباد:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمام ناملایمات و مشکلات پیش روی خود همانند درخت تنومندی است که ثمره آن بیداری ملت‌های مسلمان دیگر کشورهاست.

بیداری اسلامی ثمره درخت تنومند انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، صبح امروز همزمان با سراسر کشور و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اسدآباد نواخته شد.



مراسم زنگ انقلاب به صورت نمادین در آموزشگاه خلیج‌فارس توسط دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) برگزار شد که در این مراسم زنگ انقلاب با دست فرماندار شهرستان نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای دوران انقلاب، اظهار کرد: نواختن این زنگ به این معناست که میثاقی دوباره با ولایت‌فقیه و شهدای انقلاب بسته می‌شود.

جعفر دهبانی‌بصیر برنامه‌های دهه فجر را مهر تأییدی بر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: این انقلاب در حد و حدود یک کشور و یا منطقه نیست، بلکه آوازه این انقلاب در تمام جهان طنین‌انداز شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام ناملایمات و مشکلات پیش روی خود همانند درخت تنومندی است که ثمره آن بیداری ملت‌های مسلمان دیگر کشورهاست.  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: امروز دشمنان بیش از گذشته با اسلام دشمنی و کینه‌توزی دارند و با هر ترفندی به دنبال نابودی آن هستند.

وی ادامه داد: البته اگر چه اسلام‌ستیزی دشمنان در نوک پیکان قرار گرفته، اما با وجود ملت انقلابی و غیرتمند، کاری از پیش نخواهند برد.



دهبانی‌بصیر گفت: افتخار ملت ایران این است در کشوری زندگی می‌کند که از نظر علمی، اعتقادی، مذهبی و فرهنگی بر دیگر کشورها تأثیر دوچندان گذاشته است.

وی دانش‌آموزان را رهروان انقلاب خواند و افزود: امروز باید همین دانش‌آموزان راه انقلاب را با پیروی از ولایت و تکمیل معلومات خود پی بگیرند.



انتهای پیام/89008/ب20


5748734
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است