استانی 11:34 - 01 مرداد 1393
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: در فصل آبیاری ۵۰۰ تا ۷۰۰ هکتار از اراضی توسط سد ایوشان سد آبی می‌شود.

سد ایوشان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ‌لرستان، علی امید سیفی در جمع خبرنگاران افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۴ طرح شرکت جزء طرح‌هایی قرار گرفت که باید در سال ۹۳-۹۴ تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه این سد‌ها شامل ایوشان، مروک، حوضیان و کمندان هستند، ادامه داد: در حال حاضر سد ایوشان ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه ۱۵۰۰مترمکعب بتن ریزی، آسفالت و روشنایی روی تاج سد مانده است، اظهار کرد: شبکه پایاب این سد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۴۳۵۰ هکتار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سیفی گفت: حجم سد ایوشان ۵۲ میلیون متر مکعب است که امسال ۲۳ میلیون مترمکعب آب پشت آن جمع شده است.

وی با بیان اینکه در فصل آبیاری ۵۰۰ تا ۷۰۰ هکتار از اراضی سد آبی می‌شود، تصریح کرد: سد ایوشان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

مهندس سیفی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این سد هزینه شده است بیان کرد: بدهی به پیمانکاران این سد ۱۶ میلیارد تومان است. اعتبار سال جاری برای این سد نیز ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با این رقم تکمیل خواهد شد اما طلب پیمانکاران همچنان باقی می‌ماند.

انتهای پیام


4305930
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است