استانی 21:19 - 11 اسفند 1393
فرماندار شهرستان دورود تاکید کرد
فرماندار شهرستان دورود بر تاثیرگذاری تشکل‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

تشکل‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ماشاءالله نعمتی امشب در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دورود با بیان اینکه تعامل با تشکل‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دورود قرار دارد، اظهار داشت: در سطح شهرستان دورود انجمن‌های مردمی فعالی در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که می‌توان با تقویت آنها در کنار برنامه‌ریزی و انسجام شاهد دستاوردهای مهمی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به پلمب تعدادی از کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در شهرستان دورود توسط نیروی انتظامی افزود: نظارت بر وضعیت کمپ‌ها و کلینیک‌ها ترک اعتیاد به طور مستمر صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف و ضبط حدود 100 کیلوگرم انواع مخدر توسط نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: جمع‌آوری معتادان پرخطر و تابلو از سطح شهر و انتقال آنها به مراکز نگهداری استان یکی از اقدامات دیگر این شورا بوده است.

این مسئول ضمن تاکید بر اهمیت آموزش همگانی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر یادآور شد: آموزش و اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط روحانیون در مساجد محله‌های شهر صورت گرفته است، ضمن آن که کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با همکاری تشکل‌های مردمی در بین اقشار مختلف برگزار شده است.

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت برخی کمپ‌های غیرمجاز در استان لرستان عنوان داشت: با وجود اقدامات انجام شده، این مراکز همچنان وجود دارند که نیازمند ساماندهی هرچه سریع‌تر هستند.

وی اضافه کرد: اگر دستگاه متولی این مراکز توانایی اقدامات لازم را ندارد، اعلام کند تا برای رفع مشکلات موجود اقدامات لازم انجام شود.


5961103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است