استانی 14:32 - 11 اسفند 1393
سرپرست نمایندگی سازمان ملل متحد در ایران:
سرپرست نمایندگی سازمان ملل متحد در ایران گفت: ایران تمام تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست به‌کار گرفته است.

ایران تمام تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست به‌کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس رامسر، بالاسوبر امانیام‌مورالی ظهر امروز در نشست افتتاح ساختمان دفتر منطقه‌ای کنوانسیون تالاب‌های رامسر در هتل قدیم رامسر با اشاره به اینکه به دلیل همکاری با سازمان محیط زیست با دیدگاه خانم ابتکار آشنا هستم و خوشحالم که مسئولان استانی و کشوری نیز با دیدگاه‌های سازمان محیط زیست همسو هستند، گفت: این مرکز سبب حفاظت تالاب‌ها هم در ایران و هم در تمام کشورهای منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه با همکاری چندین ساله‌ام با دولت ایران، می‌دانم که ایران تجربه بالایی در حفاظت از محیط زیست پیدا کرده و می‌تواند به دیگر کشورهای منطقه نیز کمک کند، افزود: تجربه اخیر ایران در حفاظت از دریاچه ارومیه و نیز استفاده کمک کشور ژاپن در حفاظت از دریاچه ارومیه، نشان می‌دهد که کمک و همیاری دولت‌ها و کشورها با هم چقدر می‌تواند در حفاظت از محیط زیست کمک‌رسان باشد.

امانیام‌مورالی با بیان اینکه ایران تمام تلاش خود را برای افزایش همیاری و کمک کشورها در حفاظت محیط زیست به کار گرفته، افزود: جالب است در اتاقی نشسته‌‏ایم که نخستین معاهده نامه کنوانسیون تالاب‌ها در رامسر امضا شد.

وی گفت: زمانی که کشورها با کمک به هم و کمک به حفاظت از محیط ‌زیست خود و همسایگان‌شان این چنین مفید باشند پس باید زمینه این همکاری‌ها فراهم شود.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران نیز در نشست با اشاره به اینکه راه‌اندازی این کنوانسیون از 44 سال نشان دهنده اهمیت تالاب‌ها است، گفت: مدیریت باید به گونه‌ای باشد که مردم عاشقانه از محیط زیست حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد متذکر شد: حفاظت از محیط زیست اهمیتی به اندازه زندگی افراد، تمام جانوران و حیات کره زمین دارد.


5958106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است