استانی 11:39 - 15 آذر 1398
پورابراهیمی:
ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه مجلس یازدهمی با حضور افراد انقلابی و توانمند بدون نگاه به جریان های سیاسی و گروه های سیاسی که هیچ بدهی به هیچ جریانی نداشته باشند، داشته باشیم، عنوان کرد: رویکرد مجلس یازدهم باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و توسعه کشور باشد و مشکلات اقتصادی کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

لیست دارایی های خودم را به قوه قضاییه اعلام کردم/رویکرد مجلس بعدی در راستای فرمایشات رهبری است

دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور در حاشیه ثبت نام برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوران در یک شرایط سختی روبرو هستیم و مهمترین مولفه دشمن برای فشار به جمهوری اسلامی مسایل اقتصادی است.

وی با بیان این مطلب که دشمن همه توان خود را برای فشار حداکثری در عرصه اقتصادی به کشور به کار گرفته است، تصریح کرد: اشتباهات فاحشی در حوزه تصمیمات دولت در عرصه اتفاق افتاده است اما مجلس و دولت برای کاهش این فشارها اقداماتی انجام داد که با اصرار مجلس برخی از آنها اصلاح شده است.

نماینده فعلی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه که می تواند فضای آینده کشور را وارد گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تدوین فرمودند؛ ورود کند، این است که یک مجلس مقتدر و یک دست با رویکردی که بتواند مسیر امام راحل و رهبری را استمرار دهد و دل دشمنان انقلاب اسلامی را شاد نکند؛ داشته باشیم و چنین مجلسی می تواند آینده ساز یک دولت قدرتمند در سال 1400 باشد.

پورابراهیمی با ابراز امیدواری از اینکه مجلس یازدهم با حضور افراد انقلابی و توانمند بدون نگاه به جریان های سیاسی و گروه های سیاسی که هیچ بدهی به هیچ جریانی نداشته باشند، داشته باشیم، عنوان کرد: رویکرد مجلس یازدهم باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و توسعه کشور باشد و مشکلات اقتصادی کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که رویکرد مجلس یازدهم مناسب تر از قبل برای حل مشکلات اقتصادی رقم خواهد خورد.

وی خطاب به مردم گفت: با مشارکت حداکثری در دوم اسفندماه سال جاری اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم و باعث یاس و ناامیدی دشمنان شویم.

پورابراهیمی از برنامه های خود در مجلس یازدهم سخن به میان آورد و بیان کرد: نگاه ما این است که اگر استان توسعه پیدا کند به دنبال آن نیز شهرستان های کرمان و راور نیز توسعه خواهند یافت لذا کلیه گام های نیمه تمام توسعه در همه حوزه ها استمرار خواهد داشت و همچنین طرح هایی را که کلید زدیم را به اتمام خواهیم رساند و براساس سند توسعه استان طرح های جدیدی را نیز تعریف خواهیم کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به برنامه های ملی خود در مجلس آینده اشاره کرد و افزود: اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور در بخش های مختلف یکی از برنامه های اصلی ما انشالله در مجلس آتی خواهد بود ضمن آنکه این اصلاح ساختار نیز هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آغاز شده اما به کندی پیش می رود زیرا دولت فعلی توان لازم برای این مهم را ندارد لذا امیدواریم که با حرکت جدیدی که در مجلس و دولت آینده شکل می گیرد شاهد تحول اقتصادی که منجر به کاهش فشار تحریم می شود، باشیم.

وی در خصوص هزینه های تبلیغاتی خود عنوان کرد: لیست دارایی های خود را در سامانه قوه قضاییه براساس قانون حدود دو هفته پیش برای شفاف سازی اعلام کردم و جزء اولین نمایندگانی هستم که اقدام به شفاف سازی اموالم کردم و همچنین در پایان انتخابات فهرست ریز هزینه های تبلیغاتیم را ارایه خواهم داد، بنده که معلم دانشگاه هستم اما حقوق ما پول توی جیبی همسرم نیست زیرا شغل مناسبی دارد و برای هزینه های انتخاباتم از کمک ایشان استفاده می کنم.

انتهای پیام


10311313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است