بازار 12:47 - 19 مرداد 1399

خرید لوازم عقد و بله برون در دوران کرونا

کرونا همه برنامه هایمان را به هم ریخته است! این جمله باب کلام خیلی ها شده. خصوصا جوانانی که تصمیم داشتند در سال جدید زندگی خود را شروع کنند. اما بلاتکلیفی این ویروس باعث شده بین زمین و هوا معلق بمانند. تصمیم اغلبشان نیز تعویق انداختن زمان جشن عروسی به بعد از رفع کامل کرونا است. حتی بعد از باز شدن تالار ها نیز عروس داماد ها از اینکه چقدر ممکن است مهمان ها به عروسی آنها بیایند مطمئن نیستند پس ترجیح می دهند زمانی هزینه کنند که به میهمانی مد نظر خود برسند.

 

اما خیلی ها هنوز در مراحل قبل تر قرار دارند و قرار بود تازه به خواستگاری بروند. یا برای این اعیاد و مراسم تا قبل از ماه محرم و صفر تصمیم به برگزاری مراسم کوچک عقد و بله برون داشتند. اما کرونا باعث شد همه چیز به تعویق بیفتد. امروز که معلوم شده کرونا احتمالا چند سالی میهمان ناخوانده این سیاره خواهد بود و مردم پذیرفته اند باید با حفظ موازین بهداشتی با آن کنار بیایند و به زندگی بپردازند نوعروس و داماد ها نیز در فکر برگزاری حداقل مراسم بله برون و عقد با تعداد جمعیت کم هستند تا بتوانند تا حدودی زندگی مشترکشان را شروع کنند و دوران جوانی را از دست ندهند.

 

برای برپایی این مراسم خصوصا بعد از ظهور کرونا دغدغه های زیادی وجود دارد از تهیه غذا و محل برگزاری گرفته تا لباس مراسم و خرید لوازم عقد و بله برون. یک سر این دغدغه ها فکر کردن چگونگی برگزاری مراسم و سر دیگر این دغدغه مشکل دسترسی به مراکز فروش آن هم در این شرایط و ازدحام جمعیتی که گاه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند است. خوشبختانه به یمن اینترنت تا حد زیادی برخی از این مشکلات مرتفع شده است.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم عقد و بله برون ستاره مارکت ، اولین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی عروسی با افزایش ظرفیت خود در دوران کرونا، به کمک عروس و داماد ها آمده است. دیگر نوعروس و آقا داماد می توانند همه لوازم عقد را در عرض چند دقیقه از روی وب اپلیکیشن فروشگاه لوازم عقد و بله برون و یا از طریق سایت ستاره مارکت خرید نمایند و در حداقل زمان در سراسر ایران تحویل بگیرند. امیدواریم در تسهیل فرآیند مراسم شیرین عقد و بله برون شما نقش موثر و مثبتی داشته باشیم.


10657985
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است