استانی 11:17 - 01 مرداد 1393
مشهد – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم برای شرکت فعال و حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رشیدیان در این پیام اظهار کرد: روز قدس همچون تابلویی از شعله های خشم مردان و زنان رنج کشیده غزه و منظره ای خوفناک از بربریت و توحش اشغالگران قدس شریف، قامت بسته است تا رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر را افشا کند.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 روز قدس در میان آتش ودود و ضجه‌های کودکان مظلوم فلسطین از راه رسید.

لحظاتی تلخ و سرشار از صحنه‌های اشک‌آور که با دستان خون آلود  سرکردگان صهیونیسم ترسیم شد تا بشریت برای همیشه تاریخ، لعن و نفرین و سرزنش خود را نثار آنان کند.

روز قدس همچون تابلویی از شعله های خشم مردان و زنان رنج کشیده غزه و منظره ای خوفناک از بربریت و توحش اشغالگران قدس شریف، قامت بسته است تا رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر را افشا کند.

روز قدس مبهوت از مشارکت مدعیان تمدن در نسل کشی ملت فلسطین و حیرت زده از سکوت ارتجاع منطقه، بر آن است تا  هر چه فریاد دارد بر سر اسرائیل و آمریکا بکشد.

روز قدس، با همه غبارهایی که بر روی جهان نشسته است و با همه بیم و امیدی که خاورمیانه را فرا گرفته است، حقیقت وجودی اتحاد مسلمین و همگامی آنها علیه اتحاد شوم مثلث امپریالیسم، صهیونیسم و ارتجاع را مورد تاکید قرار می دهد و این باور را تقویت می کند که امام راحل(ره) با نگاه ژرف و بینش عمیق خود چه هوشمندانه به نامگذاری روز قدس اهتمام ورزیدند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز بسیج عمومی برای حمایت از فلسطین و بیت المقدس قرار دادند و خلف صالحشان چه مسئولانه در پاسداشت این روز مجاهدت می ورزند.

در این دقایق سخت که بر زخم پر شمار غزه افزوده می شود و هر لحظه عزیزی به خیل شهیدان آزادی سرزمین های اشغالی اضافه می گردد، باید غیرت دینی جهان اسلام را به مدد گرفت و با مشت های گره کرده رژیم غاصب صهیونیستی را از تکرار جنایت پشیمان کرد.

با استعانت از قدرت لایزال الهی، مردم شریف خراسان رضوی و به ویژه مومنان روزه دار مشهد نیز یوم الله روز قدس امسال را همچون گذشته به تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) همدوش ملت ولایتمدار ایران عزیز و مسلمانان سایر نقاط جهان به روز بیزاری از غاصبان و حامیانشان تبدیل خواهند کرد و با شعار مرگ بر اسرائیل بر سر آنان فریاد خواهند کشید.

در روز قدس اقیانوس شب زنده داران مومن از اولین دقایق راهپیمایی به صفوف فشرده راهپیمایان پیوسته و حمایت همه جانبه خود را از قربانیان جنایات صهیونیسم جهانی اعلام خواهند کرد.

اینجانب به عنوان مسلمانی آماده شهادت، همه مسلمانان مومن و به ویژه مردم شریف استان را به شرکت فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم، تا ضمن عمل به وظیفه انسانی، دینی و ملی خویش، همراه امت اسلامی با فریاد «مرگ بر اسرائیل» گامی در جهت محو ریشه های تروریسم جهانی برداریم

 


4305190
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است