استانی 09:14 - 22 مرداد 1401

توزیع آب سیار و بسته بندی در چهار محال و بختیاری انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضا محمدی در خصوص آخرین وضعیت آب شرب چهارمحال و بختیاری گفت: نقاطی که آب ندارند احتمالاً به دلیل هواگرفتگی شبکه است که همکاران ما در حال رفع هواگیری هستند یا اینکه طبقات بالای ساختمان‌ها آب ندارند که شرکت آبفا تأمین کننده فشار آن‌ها نیست، زمانی که آب باشد همه استفاده می‌کنند، اما در زمان اضطرار تأمین فشار به عهده صاحب ملک است و ما طبق قانون تأمین کننده فشار ۲ طبقه هستیم.

وی گفت: در ۱۸ نقطه شهر آبرسانی سیار با ۵۲ تانکر که از سراسر کشور به استان آمده‌اند در حال انجام است و توزیع آب بسته‌بندی هم انجام می‌شود، همچنین یازده اکیپ از استان‌های مختلف به استان آمده و در حال کار هستند.

محمدی بیان کرد: تعدادی چاه ازجمله چاه‌های دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری و فرودگاه وارد مدار شده و فعلاً شرایط رو به پایداری است و اگر مردم صرفه‌جویی کنند شرایط زودتر پایدار می‌شود.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: کدورت چشمه کوهرنگ در حال پایین آمدن است و همکاران مرکز پایش آبفا مستقر هستند و کدورت سنجی می‌کنند، تصفیه‌خانه گردنه خلک نیز آماده است، به محض اینکه کدورت به حدی پایین آید که تصفیه‌خانه بتواند کدورت را رفع کند آب وارد تصفیه خانه می‌شود و سپس در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


11652376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است