ورزشی 10:28 - 10 آبان 1393
با نفوذ سرپرست دانشگاه آزاد در داوری گل صددرصد ما مردود شد
سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت گفت: با نفوذی که سرپرست دانشگاه آزاد در داوری داشت گل صددرصد ما را مردود اعلام کردند.

جهان‌چی: حاضر نشدند فیلم بازی را ببینند، گفتند مگر مسابقه کشتی یا والیبال است

معصومه جهان‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست 3 بر یک تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: درباره این مسابقه باید از داوران بپرسید که چطور فدراسیون فوتبال برای تیم تهرانی دو داور تهرانی انتخاب کرده است. در این دیدار گل پنالتی ما را قبول نکردند در حالی که داور دوم مسابقه و همچنین تماشاگران حاضر در سالن به اتفاق اعلام کردند این پنالتی گل است.

وی ادامه داد: بعد از اعتراض سرپرست تیم دانشگاه آزاد که خودش رئیس کمیته داوران استان تهران است این گل مردود اعلام شد. با این شرایط بازیکنان من روحیه‌شان را از دست دادند و من هم تیم را بیرون کشیدم. کجای این داوری قضاوت عادلانه است؟ حاضرم فیلم بازی را برایتان بفرستم تا ببینید که چه گل زیبایی در طاق دروازه حریف قرار گرفت و مردود اعلام شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با بیان اینکه نتیجه اعتراضات شاید چیزی جز محرومیت داور نباشد، اظهار داشت: دیگر این 3 امتیاز برای ما برنمی‌گردد. چطور وقتی من اعتراض می‌کنم می‌گویند در کمیته انضباطی مطرح می‌کنیم، اما سرپرست دانشگاه آزاد اعتراض می‌کند گل را مردود اعلام می‌کنند؟ داوران از دوربین میزبان فیلم را نگاه کردند گفتند چیزی مشخص نیست، اما حاضر نشدند از دوربین ما این فیلم را نگاه کنند و گفتند مگر مسابقه کشتی یا والیبال است که چنین کاری انجام دهیم.

جهان‌چی ادامه داد: شما اگر این فیلم را به یک نفر در خیابان نشان دهید تایید می‌کند این ضربه وارد دروازه شده است. نمی‌دانم چرا برای این مسابقه داور تهرانی انتخاب کرده‌اند حرف هم بزنم تهدید به کمیته انضباطی می‌کنند. مگر در بازی با قزوین که نسیمه غلامی به ناحق کارت گرفت اعتراض کردم جواب داد؟ مگر در بازی با نفت به اشتباه گل زدند و اعتراض کردم کسی جواب داد؟ چرا تبعیض قائل می‌شوند؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با بیان اینکه با این شکست اسپانسر خوبی را از دست داده، خاطرنشان کرد: ما 10 سال است که با اسم‌های مختلف تیم داشته‌ایم، اما دانشگاه آزاد امتیاز خریده به لیگ آمده و حالا با نفوذ یک نفر می‌خواهد تیم را بالا بکشد. اگر می‌بردم اسپانسر قوی قرار بود از ما حمایت کند اما حالا عقب کشیده است.


5087365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است