ورزشی 23:43 - 24 دی 1399
هافبک عراقی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با شبکه الکاس  قطر به نیکی از هواداران پرسپولیس یاد کرد و از نقش پر رنگ آنها در درخشش خود گفت.

بشار رسن: هواداران پرسپولیس من را ساختند/ امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

به گزارش ایسنا، بشار رسن یکی از بهترین بازیکنان خارجی بود که راهی لیگ ایران شد.

این هافبک عراقی در سه فصل و نیمی که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست عناوین زیادی را با  این تیم به دست آورد.

بشار در نهایت تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت.

او بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از سرخ پوشان جدا شد و با اف سی قطر به توافق نهایی رسید و اکنون در لیگ ستارگان قطر است.

بشار در برنامه« مهمان ما» که توسط شبکه الکاس پخش شد شرکت کرد و به سوالات زیادی پاسخ داد.

او درباره حضور در لیگ ستارگان قطر گفت: دوست داشتم که این  فضا را تجربه کنم. اینجا همه چیز خوب است. ورزشگاه‌ها بسیار خوب و باشگاه‌ها هم حرفه‌ای.دوست داریم در تیم قطر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم و این هدف اصلی تیم ما است.

بشار درباره دلیل انتخاب اف سی قطر گفت: دلیل اصلی اصرار مدیران باشگاه بود. آنها نشان دادند که برای کسب نتایج بهتر تیم را بسته‌اند و خوشبختانه نتایج هم چنین چیزی را نشان داده است چرا که تیم لیگ را بسیار بد شروع کرد اما اکنون وضعیت بهتر شده است.

در ادامه مجری قطری از بشار پرسید: دیدار برابر السد و پیروزی پرسپولیس برابر این تیم باعث شد تا بشار رسن مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گیرد. ما در مرحله گروهی نامی از بشار نشنیدیم اما دیدار برابر السد نام تو را سر زبان‌ها انداخت. آیا این درست است؟

هافبک عراقی اینگونه پاسخ داد: نه این درست نیست. همه باشگاه‌ها و به ویژه تیم‌های قطری یک بازیکن را تنها براساس یک بازی انتخاب نمی‌کنند. من تنها در یک بازی و در یک دور عملکرد خوب نداشتم بلکه مدتها من را زیر نظر داشتند. من با پرسپولیس خوب کار کردم و همین باعث شد تا توجه بعضی از تیم ها را به خود جب کنم.

مجری لبنانی از بشار رسن پرسید:هواداران وفادار پرسپولیس  دوست داشتند بشار در تیم بماند. جدایی تو هیاهوی زیادی به پا کرد. شما چه پیامی برای این هواداران پرسپولیس که تو را دوست داشتند داری؟

بشار در پاسخ به این سوال گفت: به صراحت بگویم سخت‌ترین چیز توصیف هوادارانی است که در ایران وجود دارند به ویژه طرفداران پرسپولیس که 40 میلیون هستند. ما به هر شهری که می‌رفتیم ورزشگاه پر از هواداران پرسپولیس می‌شد. آنها کمک زیادی به من کردند. من در سال اول به عنوان بازیکن خارجی فرصت زیادی نداشتم و کار کردن در چنین فضایی سخت است اما هواداران پرسپولیس به من کمک کردند. هواداران پرسپولیس بشار را ساختند. آنها بودند که من را به این مرحله رساندند.امیدوارم که آنها همواره در  لیگ ایران موفق باشند و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست آوردند.

ادامه دارد


10903973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است