استانی 18:44 - 10 تیر 1399
فرماندار نهاوند:
ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بحران کرونا به مراتب سخت تر از بحران‌هایی است که تاکنون تجربه کرده‌ایم، عادی نشان دادن شرایط کار اشتباهی است، در نهاوند نگران خود کرونا نیستیم، مشکل اصلی رعایت نکردن بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است.

برگزاری عروسی و عزا در نهاوند ممنوع است

مراد ناصری سه شنبه ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: خطر کرونا جدی است و افرادی که به مراسم عزا و عروسی دیگران می روند مطمئن باشند، بهای سنگینی بابت این کار خود پس می دهند همچنین خانواده‌هایی که میزبان مراسم‌ها هستند با از بین رفتن دوستان و آشنایان عمری شرمنده خواهند ماند. 

وی اظهار کرد: از امروز تمامی ادارات به عنوان یک ضرورت و مهم باید از ماسک و در صورت لزوم از نایلون نیز استفاده کنند. برای کنترل نیاز به کار فرهنگی است و همه‌ ما باید به‌سفیر فرهنگی تبدیل شویم. 

ناصری گفت: تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه مراسم عروسی، مجلس ختم و تجمع در نهاوند ممنوع است وبا مسببان برخورد قانونی خواهد شد. 

وی افزود: تمامی اصناف با جدی گرفتن موارد بهداشتی و پروتکل ها و رعایت فاصله اجتماعی، ملزم به استفاده از ماسک هستند و یک کمیته بازرسی متشکل از بهداشت و درمان، اداره صمت و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی به صورت مستمر و روزانه ناظر بر اجرای موارد می‌باشند و با افراد خاطی نیز برخورد قاطع خواهد شد.

ناصری خاطرنشان کرد: آرایشگاه‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و تا اطلاع ثانوی از پذیرش عروس خودداری کنند. 

فرماندار شهرستان نهاوند یادآور شد: کانون اصلی ویروس کرونا در شهرستان تجمع‌های خانوادگی و برگزاری مراسم‌هاست. 

وی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم کاهش یافته که این مهم با همکاری مردم و رسانه ها مهیا خواهد شد، بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای ارایه هشدارهای لازم به مردم برای جدی گرفتن کرونا و فرهنگ‌سازی تاکید کرد.

انتهای پیام


10597040
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است