بازار 17:08 - 12 آذر 1399
فروشگاه اینترنتی رزآلین برای آسودگی خاطر مشتریان گرامی در ایام کرونا اقدام به عرضه انواع مدل‌های میز اتو و میز چرخ‌ خیاطی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع و جدید به‌صورت خرید اینترنتی کرده است. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به انواع متنوعی از اتوها و چرخ‌ خیاطی‌ها در برندهای متفاوت، اشاره کرد.

خرید میز چرخ‌ خیاطی فروشگاه رزآلین

خیاطی یکی از هنرهای با کارآیی زیاد و البته کمی سخت به حساب می آید. به دلیل دقت لازم در هنگام خیاطی و درگیر بودن خیاط با وسایل برنده نظیر سوزن و قیچی، کار خیاطی نیز به محیطی آرام و بدون مزاحمت دارد. بنابراین برای به وجود آوردن یک فضای آرام و مطلوب در کارگاه یا مکان خیاطی استفاده از میز چرخ خیاطی ضروری به نظر می رسد. این آرامش سبب بالابردن کیفیت کار خیاط شده و در دوختن لباس های زیبا و درخشان به خیاط کمک می کند.

بانوان هنرمند و خیاط برای آسایش کافی و راحتی بیشتر به یک میز چرخ خیاطی مدرن و باکیفیت نیاز مبرم دارند تا کارایی آن ها را در زمینه ی هنر خیاطی ارتقا دهد.

یک میز خیاطی مناسب و خوب اکر دارای نقش و طرح امروزی و جذاب باشد می تواند علاوه بر کارایی منظره دلچسبی را به محیط اطراف خیاط بدهد. این اهمیت دقت در خرید میز چرخ خیاطی را مشخص می کند یکی از موارد مهم علاوه بر سلیقه خیاط به اندازه جایی که چرخ خیاطی قرار است در آن جا قرار گیرد بستگی دارد

میز چرخ خیاطی در مدل های مختلف تاشو و ثابت و اندازه های مختلف عرضه شده است. میز خیاطی تاشو به دلیل جایی کمی که اشغال می کند مناسب مکان های کوچک است و برعکس میز های ثابت برای مکان های به نسبت بزرگتر انتخاب مناسبی است.

در طراحی میز چرخ خیاطی از موادی نظیر ام دی اف و چوب استفاده می شود و دارای طرح های متنوع و رنگ های متعددی است. که باعث می شود بتوانید رنگ میز چرخ خیاطی تان را با دیگر اجزای اتاق وفق دهید. در تمام میزهای چرخ خیاطی محفظه ای جهت قرار دادن وسایلی نظیر قرقره و قیچی تعبیه شده است.

 

مجموعه فروشگاهی رزآلین اقدام به ارائه تمامی مدل ها میز چرخ خیاطی در طراحی ها متنوع و رنگ های زیبا نموده است. این میزها با کیفیت مثال زدنی و جذاب خدمت مشتریان گرامی عرضه شده است. دارای پایه های تاشو و مستحکم بوده و محفظه ی زیبا و جادار نیز از دیگر قابلیت های آن است. حمل و نقل آن بسیار آسان بوده است.. جنس محصول از بهترین نوع ام دی اف و دارای سطح بالای کیفی می باشد.

مطلب مرتبط : قیمت انواع میز های چرخ خیاطی

در مورد میزهای اتو نیز باید گفت خرید یک میز اتوی مناسب از ملزومات یک خانواده باسلیقه و منظم است. به دلیل گستردگی تنوع میزهای اتو قابل‌عرضه هر خانواری با هر سطح بودجه و سلیقه‌ای می‌تواند یک میز اتو تهیه کند. میزهای اتو در دو طرح اصلی قابل‌طبقه‌بندی هستند. 1- مدل تاشو(پایه‌بلند – پایه کوتاه) 2- مدل ثابت

میزهای اتو تاشو قابلیت جابجایی و جمع شدن دارند و جای زیادی نیز اشغال نمی‌کنند در دو مدل پایه‌بلند و پایه کوتاه طراحی‌شده‌اند. نوع تاشو پایه‌بلند برای اتوکشی ایستاده مناسب هستند و نوع پایه کوتاه برای اتوکشی نشسته مناسب است.

نمونه از میز اتو موجود در فروشگاه رزآلین

نکاتی که باید هنگام انتخاب میز چرخ خیاطی در نظر گرفت

جنس بدنه‌ی میز چرخ خیاطی  یکی از مسائل مهم در انتخاب آن است. همان‌طور که گفتیم بدنه چرخ خیاطی از ام دی اف یا چوب است. جنس مواد بکار رفته در پایه میز نیز مهم است. مقاومت در برابر نیروی وارده و سنگینی آن‌هم در وسیله‌ی خطرناکی مثل چرخ خیاطی، واقعاً دارای اهمیت است. پارچه روکش میز و طراحی جذاب آن نیز از موارد مهم در یک میز چرخ خیاطی مناسب است، بنابراین یک میز چرخ خیاطی خوب در عین ظاهر زیبا و شیک باید دارای کیفیت بالای مواد به‌کاررفته در ساخت آن باشد.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که هم به‌ظاهر میز چرخ خیاطی و هم به کیفیت و هم به قیمت میز چرخ خیاطی اهمیت می‌دهید و درعین‌حال تنوع محصولات نیز برای شما مهم است پس به فروشگاه ما بیایید و با خیالی آسوده میز موردنظر خود را تهیه کنید.

 

نمونه از میز چرخ ‌خیاطی موجود در فروشگاه رزآلین

با ذکر این مقدمه درباره خرید میز اتو و میز چرخ ‌خیاطی شاید دغدغه‌ی مشتریان عزیز این باشد که این محصولات را از کجا می‌توانیم با خیالی آسوده تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی رزآلین

فروشگاه اینترنتی رزآلین با پیشینه‌ای بسیار درخشان در زمینه‌ی خرید انواع میزهای اتو و چرخ خیاطی با کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی است. این فروشگاه در جهت جلب رضایت مشتریان گرامی انواع میزهای چرخ خیاطی و اتو در برندهای متفاوت و کیفیت عالی و به‌روزترین مدل‌ها عرضه کرده است. هدف نهایی ما جلب رضایت مشتریان گرامی است. مجموعه رزآلین محصولات خانگی خود را به‌گونه‌ای عرضه کرده که همه هم‌وطنان عزیز با هرگونه سلیقه و با هر میزان بودجه‌ای بتوانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. همچنین علاوه بر میز چرخ خیاطی مشتریان گرامی می‌توانند انواع مختلف میزهای اتو و چرخ خیاطی را با کیفیت برتر و مدل‌های خاص و زیبا با بهترین قیمت ممکن از این مجموعه تهیه نمایند. از دیگر محصولات قابل‌عرضه در این فروشگاه انواع مختلف اتو و چرخ‌ خیاطی در برندهای مختلف با فناوری   را با هر نوع سلیقه‌ای راضی خواهد کرد.

 

 

 

 


10838369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است