ورزشی 16:39 - 18 شهریور 1393
حرمت و ارزش پیشکسوتان بالاتر از جنگ‌های رسانه‌ای است
روابط عمومی صندوق حمایت از پیشکسوتان گفت: در مراسم روز گذشته به عنوان روابط عمومی و سخنگوی صندوق حضور داشتم.

واعظی: به عنوان روابط عمومی و سخنگوی صندوق حمایت از پیشکسوتان در مراسم دیروز حضور داشتم

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اظهارات امید مظلومی پسر ارشد غلامحسین مظلومی، مبنی بر اینکه " چرا کفاشیان و مسئولان صندوف حمایت از پیشکسوتان در مراسم روز گذشته که بابت نکوداشت غلامحسین مظلومی برگزار شد حضور نداشتند" اظهار داشت: امید مظلومی اعلام کرده بود که سردار احمدی‌مقدم یا خیلی از بزرگان دیگر در مراسم روز گذشته حضور داشتند، اما مسئولان صندوق حمایت و مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال در مراسم حضور پیدا نکردند.

وی افزود: ما در صندوق حمایت کارهای خوب و مثبت زیادی انجام می‌دهیم که دوست نداریم رسانه‌ای شود. بارها به عیادت پیشکسوتان و بزرگان رفتیم و بارها برنامه‌های خیرخواهانه برگزار کردیم، اما هیچکدام را رسانه‌ای نکردیم، چون دنبال تبلغات نیستیم. حرمت و ارزش پیشکسوتان بالاتر از جنگ‌های رسانه‌ای است و باید بگویم که اگر سردار احمدی‌مقدم حضور پیدا می‌کند بانک قوامین اسپانسر مراسم بوده و این بانک برای باشگاه پاس است و در راس این مجموعه فردی به نام آقای خطیبی حضور دارد. اگر آنها آمدند باید می‌آمدند تا بگویند که ما این مراسم را برگزار کردیم.

واعظی خاطرنشان کرد: ما هم می‌توانستیم دو تا دوربین بیاوریم و کلی تبلیغات کنیم. ما سه‌شنبه هر هفته به دیدن پیشکسوتان می‌رویم و به رسم یادبود سکه‌ای به آنها می‌دهیم، اما خیلی‌ها از این موضوعات بی‌خبر هستند چون دنبال تبلیغات و مطرح کردن خودمان نبودیم، اما حرمت و احترام گذاشتن به پیشکسوتان به این نیست که از آنها عکس بگیریم و در رسانه‌ها منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه من به عنوان روابط عمومی و سخنگوی صندوق در مراسم روز گذشته حضور داشتم، تصریح کرد: مظلومی افتخار فوتبال ایران است و من در حدی نیستم که بخواهم از وی تعریف کنم. از وی بپرسید که چند بار مدیرعامل قبلی و مدیرعامل کنونی به خانه وی رفته‌اند و از وی بازدید کرده‌اند؟ در 10 روز اخیر هم چندین بار با امید مظلومی تماس گرفتم که به بازدید پدرش برویم، اما وی به ما گفت که پدرم در وضعیت مناسبی نیست و نمی‌توانید به ملاقات وی بیایید و بعد از 10 روز گفت که حالا می توانید برای دیدن پدرم به بیمارستان بیایید.

واعظی خاطرنشان کرد: وقتی دیدم که چنین مراسمی در حال برگزاری است، از من درخواسته شد که به عنوان مجری در برنامه حاضر شوم، اما من گفتم که به عنوان مجری نمی‌آیم، بلکه به عنوان مدیر روابط عمومی صندوق می‌آیم، اما چون مظلومی خیلی برایم قابل احترام است وظیفه مجری‌گری را هم برعهده می‌گیرم. روز گذشته حرف‌های زیادی شنیدم، اما چون نمی‌خواهم کار خیری که انجام شده را خراب کنم به آنها نمی‌پردازم.


4687603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است