ورزشی 14:56 - 03 مرداد 1393
وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران به خاطر مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت از جمع ملی پوشان کنار گذاشته شد.

شریفی از اردوی تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و براساس اعلام سایت فدراسیون وزنه برداری، رشید شریفی با سابقه ترین عضو حاضر در اردوی فعلی تیم ملی وزنه برداری ایران، به دلیل تشدید آسیب دیدگی زانو  از جمع اردونشیان خارج شد. شریفی که در یک سال گذشته هم از ناحیه زانو احساس درد می کرد، در اردوی مجارستان، با توجه به افزایش فشار تمرینات نتوانست همپای دیگر ملی پوشان تمرین کند و در نهایت، با تصمیم کادر فنی از جمع اردونشیان خارج شد.

بهداد سلیمی و بهادر مولایی دیگر فوق سنگین‌های حاضر در اردوی تیم ملی هستند که به لحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارند. مجید عسگری، جابر بهروزی، مرتضی رضائیان، کیانوش رستمی، رسول تقیان، نواب نصیرشلال و محمدرضا براری دیگر نفرات حاضر در اردوی تیم ملیی هستند که از میان آنها یک نفر دیگر با صلاحدید کادر فنی تا قبل از بازیهای آسیایی از جمع اردونشیان خارج خواهد شد.

شریفی: بهداد و بهادر هر دو آماده‌اند

رشید شریفی که هم اکنون در اصفهان به سر می برد درباره آخرین وضعیت خود گفت: درد زانوی من پس از بازگشت از اردوی چابکسر افزایش پیدا کرد و این اواخر با توجه به فشار تمرینات طوری شده بود که از هر دو زانو احساس الهتاب درد شدید می کردم. من به دلیل کشیدگی های زیاد تاندون های پا و البته پارگی های خفیف، از ناحیه زانو احساس درد می کنم و پزشکان گفته اند برای بهبود این آسیب دیدگی باید مدتی از تمرینات پر فشار فاصله بگیرم و استراحت کنم.



شریفی با اشاره به شرایط خوب دو وزنه بردار فوق سنگین حاضر در اردو افزود: خوشبختانه بهداد سلیمی و بهادر مولایی هر دو به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارند. آنها همچون دیگر ملی پوشان، تمرینات خوبی را در مجارستان سپری کردند و این امیدواری وجود دارد که با ادامه همین روند در بازیهای آسیایی خوش بدرخشند.

قهرمان سال 2013 آسیا درباره تصمیمش برای آینده نیز گفت: کادر فنی تیم ملی از من خواسته بدنم را آماده نگه دارم تا به عنوان نفر ذخیره بتوانم در کنار تیم ملی باشم. از طرفی با توجه به اینکه با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد دارم باید خودم را برای حضور در لیگ آماده کنم. البته بهداد سلیمی هم در تیم ذوب آهن حضور دارد و با توجه به شرایط خوبی که دارد در هفته های نخست او وزنه خواهد زد. من هم سه ماه فرصت دارم تا خودم را به شرایط مطلوب برسانم و در هفته های پایانی لیگ برای تیم ذوب آهن روی تخته بروم.



شریفی در پایان گفت: به هر حال نمی دانم اسم این را بدشانسی بگذارم یا نه. بعد از چند سال محرومیت حالا دو سال هم با آسیب دیدگی دست به گریبانهستم. شاید این هم خواست خدا باشد اما من تلاشم را ادامه می دهم تا بار دیگر صحنه رقابتهای وزنه برداری برگردم.

 


4322715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است