استانی 13:16 - 24 آبان 1398
میردامادی:
ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی خیال می‌کنند که مذاکره، مشکلات را حل می‌کند، اما مذاکرات کوبا و کره شمالی جلو چشم ما است که آمریکا تحریم‌های آنان را کاهش نداد.

برخی خیال می‌کنند مذاکره، مشکلات را حل خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه ‌ربا را از زندگی خود خارج کنید، اظهار کرد: تا زمانی که جامعه به حرام آلوده باشد، آن گونه که می‌خواهیم، نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های مجازی کفر، پیامبر(ص) را با برخی مخترعین و افراد مانند ادیسون مقایسه می‌کنند و این موضوع نشان از بی‌فرهنگی می‌دهد، افزود: پیامبر(ص) برای ساخت آدم و انسانیت آمده ‌است و انسان شدن مقدمه هرچیزی است. علم اگر در دست آدم باشد به مردم کمک می‌کند و اگر در دست افراد بدون اخلاق باشد، حاصل آن بمب شیمیایی است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا، این مرد دیوانه می‌گوید برای ما مهم نیست چه کسی در سوریه کشته می‌شود و برای نفت سوریه آمده‌ایم، نشان می‌دهد این افراد در مکتب قرآن تربیت نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، میردامادی با اشاره به روز حماسه و ایثار اصفهان، گفت: روز ایثار، روزی است که ۳۷۰ شهید وارد اصفهان شد و خوش به احوال پدران و مادرانی که عزت عظیمی را برای این کشور آفریدند.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر خدا است و از دل سپاه برخواست، تاکید کرد: امروز ایران در خدمت خدا و قرآن است و آماده برای ظهور امام زمان (عج) است.

میردامادی همچنین با اشاره به اینکه رئیس جمهور گاه یکی به میخ می‌زنند و یکی به نعل، اظهار کرد: برخی صحبت‌های رئیس جمهور علیه آمریکا است و برخی صحبت‌هایش برخلاف مصلحت دنیای اسلام ‌و فتوای مقام معظم رهبری است. نمی‌دانم ایشان چه شربت شیرینی از دست دشمنان خورده که باز هم معتقد است باید با آنها ارتباط داشته باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: طی چهل سال تجربه کرده‌ایم که آنها دشمنان ما هستند و تنها راه نجات ما رهنمودهای مقام معظم رهبری است. راه نجات ما تولید است و باید تمام تلاش خود را برای داخل به کار گیریم تا کشور را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به حال کارخانه‌های تعطیل شده، گریه کرد، گفت: دولت کشور اسلامی باید از این تعطیلی‌ها جلوگیری و تعطیلی آنها را بررسی کند.

میردامادی همچنین ادامه داد: برخی خیال می‌کنند که مذاکره، مشکلات را حل می‌کند، اما مذاکرات کوبا و کره شمالی جلو چشم ما است که آمریکا تحریم‌های آنان را کاهش نداد. مسئولان باید به جوانان توجه کنند. تا زمانی که تحت هدایت رهبری مقام معظم رهبری هستیم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام


10294437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است