گوناگون 01:00 - 03 فروردین 1394

فال امروز دوشنبه سوم فروردین ماه سال 1394

 

سرویس کشکول جام نیوز:

 

روز خوبی است. در ارتباط با مسائل قانونی و یا افراد خارجی موفق هستید.

اگر نگران سرمایه گذاری طولانی مدت یا مساله کاری هستید در چند روز آینده شرایطی پیدا می کنید که می توانید این نگرانی را برطرف کنید. با عجله رفتار نکنید. زیرا گذشت زمان می تواند شرایط را تغییر دهد و متوجه می شوید که آیا شرایط به نفع شماست یا خیر.

 

امروز  بار دیگر بسیار ماجراجو هستید. فرصت های جالبی درمحل کار به دست می آورید شاید هم با یکی از همکاران روابط عاشقانه پیدا کنید .ستارگان نشان می دهند که هر کاری می کنید  یعنی شروعی جدید.

بعضی از افراد تنها حسود هستند و هر کاری کنید عوض نمی شوند.همیشه در مقابل آنها احتیاط می کنید وشخص با سیاست هستید.اما اگر مستقیماً برخورد کنید،بیشتر موفق می شوید.به خاطر داشته باشید که همیشه عدم اعتماد بنفس باعث حسادت می شود.

احساس می کنید که هر کاری را به محض اراده کردن، انجام می دهید و این احساس سبب می شود که بعداً ندانید که چه اتفاقی می افتد. بیشترین سعی خود را بکنید که راجع به پیشنهاد بقیه پذیرا باشید چرا که برخی از آنها ممکن است انسان هایی نابغه باشند. ممکن است اخبار جالبی راجع به مسائل مالی تان نیز بشنوید.

امروز،روز جالبی است.هیچ چیز آن طور که تصور می کردید و انتظارداشتید پیش نمی رود.فردی را که مدت هاست ندیده اید،می بینید.شاید هم دعوت نامه ای دریافت کنید تا به مسافرت بروید.هم چنین از مصاحبت با همسر یا یک دوست صمیمی لذت می برید.خصوصیت جدیدی را در آنها کشف می کنید.

بر روی اوراق رسمی،مدارک دیگر و دیگر اوراق کاری که اکنون اطراف شما را احاطه کرده کار کنید.اکنون به طور دقیق چهارچوب ذهنی مناسبی دارید که می توانید به این کارها بپردازید.مطمئن شوید که حتی جزئی ترین مطالب را نیز از نظر گذرانده اید.به صورت متناوب،اگر راجع به آن چه که دیگران می گویند مطمئن نیستید می خواهید که آنها را طرف حساب شخص دیگری قرار دهید و به آن ها این امکان را بدهید که با شخص دیگری معامله کنند.

به عنوان یک آبانی علاقه شدیدی به مرموز بودن دارید اما نمی توانم به شما قول بدهم که بتوانید امروز آن را عملی کنید.امروز روز مناسبی برای صحبت های مهم نیست زیرا دیگران تمایل زیادی به سوءتفاهم دارند.صبورباشید و تا فرصت مناسب منتظر بمانید.

امروز قادر خواهید بود افکار و احساساتتان را با دقت زیاد بیان کنید. علامت شما آتش است و بهرحال گرما و مهربانی شما در مورد شخص خاصی آن اطمینان خاطر را که نیاز دارد به او می دهد.

امروز مطلبی فکر شما را به خود مشغول کرده و درباره آن صحبت می کنید. با این که شما در رابطه با مسئولیت های کاری تان بسیار باهوش و تیزبین هستید، ولی گاه از یک سری مطالب مهم چشم پوشی می کنید. اگر می خواهید که همه چیز به خوبی پیش رفته و در انتهای کار احساس شرمندگی نکنید، آرامش خود را حفظ کنید

امروز حال و هوای منزل شادتر و آرامتر و افراد خانواده امروز بیشتر از گذشته در کنار هم هستند . کاملاً‌ مراقب هدفهای کاری طولانی مدت خود باشید. زیرا اکنون زمان بذر افشانی است . به نظر می رسد که به این زودی ها نتیجه نمی دهد اما بالاخره هر کاری باید روزی شروع شود.

یک حس پراکنده نسبت به سیارات است و شما ممکن است تشخیص دهید امروز روز یک آزمایش واقعی برای تمرکز روی همه چیز است. اگر شما نمی توانید همه چیز را رها کنید و به قدم زدن در پارک بپرازید حداقل کارهای غیر ضروری را به عقب بندازید تا بتوانید همه چیز را رها کنید و توجه تان را به آنها متمرکز کنید.

 
 
نیک صالحی
207
 

 


6087200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است