ورزشی 11:36 - 28 خرداد 1393
در گفتگو با مهر عنوان شد؛
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با تاکید بر حضور بی‌قید و شرط تمامی مدعیان در رقابتهای انتخابی تیم ملی گفت: مدعیان دوبنده تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

مدعیان جهانی و آسیایی نباید فرصت انتخابی را از دست دهند/ استثنایی نداریم

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، با بیان این مطلب گفت: پیکارهای دو روزه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، مرحله نهایی انتخابی مدعیان برای حضور در رقابتهای جهانی ازبکستان و بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی است و از این رو هیچ کدام از مدعیان نباید از این فرصت به سادگی بگذرند.

وی ادامه داد: طبق تصمیم شورای فنی کشتی فرنگی و آزاد،‌ هیچ استثنایی برای کشتی گیران در کار نیست و تمامی مدعیان از جمله نامداران و بزرگان عرصه ملی نیز باید طبق فرایند انتخابی تیم ملی، به دوبنده وزن خود برسند.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: رقابتهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، از عصر امروز با برگزاری مراسم وزن کشی مدعیان اوزان نخست در قزوین آغاز می‌شود که امیدوارم در این پیکارهای دو روزه که از صبح فردا استارت می‌خورد،‌ شاهد مصاف زیبا و دیدنی مدعیان تیم ملی و در نهایت شکل گیری بدنه اصلی تیم‌‍های ملی باشیم.

رضایی در خاتمه گفت: من و برخی از مسئولان فدراسیون کمی دیرتر به محل برگزاری رقابتهای انتخابی خواهیم رفت زیرا فردا باید در مراسم تشییع همسر جهان پهلوان تختی حضور داشته باشیم. مطمئنا به محض پایان این مراسم راهی قزوین می‌شویم تا ناظر یکی از مهمترین رویدادهای داخلی کشتی کشورمان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 29 و 30 خردادماه در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.


4023609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است