ورزشی 22:31 - 19 بهمن 1394
برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.







*نظر سنجی
امشب برنامه نود مربوط به انتخاب بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران بود؟



در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر





*در ادامه آیتم  آنچه در برنامه ۱۹ بهمن نود پخش خواهد شد به نمایش درآمد.





* بخش جدید نود این هفته کلیپ جالب از داستان هفته هجدهم بود که پخش شد.



*نود درجه و مرور طنز مسابقات هفته جاری لیگ برتر قسمت بعدی بود که با حال و هوای فیلم های جشنواره فجر و علاقه ذاتی فوتبالیست های ایرانی به فنون ورزش کشتی پخش شد.





*اولین مسابقه باقی مانده از هفته هجدهم بازی ذوب آهن و استقلال در اصفهان بود که به پخش رسید.



*ترین های هفته هجدهم لیگ برتر پخش شد.



*مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد



مرادی درباره تنها صحنه داوری مسابقه ذوب آهن و استقلال گفت: حرکت رحمتی در تلف کردن وقت کارت زرد داشت چون بازی را به تاخیر انداخت و کارت زرد را هم راحت پذیرفت اما اینکه حرکتش عمدی بود یا نه که بازی بعد را از دست بدهد نمی توانم تشخیص بدهم.

او درباره مسابقه پرسپولیس و سپاهان گفت: محسن بنگر در نیمه اول در محوطه جریمه خلعتبری را با دست گرفت و خطا بود و یک ضربه پنالتی باید برای سپاهان اعلام می شد که نشد. گل دوم پرسپولیس به دلیل گرفتن قرار گرفتن یک بازیکن در موقعیت آفساید مقابل دید دروازه بان آفساید بود، ولی از این زاویه تشخیص آن برای کمک داور سخت بود. اخراج پادوانی مدافع سپاهان به دلیل خطا روی طارمی درست بود و خطا هم بیرون محوطه جریمه بود. برخورد نامناسب خلعتبری اقتدار داور را زیر سوال برده بود و باید با یک کارت زرد جریمه شد. بعد از همین برخورد تمرکز داور از بین رفت و چند خطا روی پرسپولیسی ها اعلام نکرد.






7666436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری از فراهم کردن شرایط برای فعالیت بانوان این رشته جهت شرکت در مسابقات جهانی سال آینده خبر داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، سرخابی ها در بالای جدول به دنبال قهرمانی و پنج تیم در انتهای جدول به دنبال فرار از سقوط خواهند بود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در اولین گزینشی المپیک که از کسب سهمیه بازمانده بود، به وزن غیرالمپیکی رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با پیروزی مقابل کلیولند در یک قدمی صعود به فینال کنفرانس شرق NBA قرار گرفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربیان آرژانتینی و پرتغالی تیم های قهرمان دو فصل اخیر لیگ حرفه ای عربستان با سرنوشت متفاوتی برای فصل آینده روبرو هستند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در پایان هفته ای که جیرونا امتیاز از دست داد، بارسایی ها حداکثر استفاده را از بازی خانگی برابر حریف باسکی خود بردند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» عضو تیم ملی اسکیت گفت: امیدوارم با کمک همه در مسابقات امسال در ایتالیا مدال طلا بگیرم و باعث افتخار ایران شوم.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تأکید کرد که یونس امامی بعد از باخت در لیگ و تورنمنت کرواسی، روند خوبی داشته و کادرفنی را نسبت به المپیک امیدوار کرده است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در اتفاقی کم سابقه در فوتبال اروپا برادر دوقلوی بازیکن پیشین بارسلونا برادر دوقلویش را به جای خود معرفی کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم شهاب زاهدی معتقد است که مهاجم ایرانی تیمش می تواند بهترین تصمیم را در لحظات مهم بگیرد و یک مهاجم تمام عیار محسوب می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است