ورزشی 11:32 - 04 آبان 1393
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش گفت: به تعویق افتادن لیگ به سود ما شد.

کبیر: تیم خوبی در گرگان بستیم/ تعویق لیگ بسکتبال به نفع ما شد

اسدالله کبیر در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: خدا را شکر تمرین های بسیار خوبی برگزار کرده‌ایم و روند رو به رشدی داریم. بازیکنان جدید ما هم به تیم اضافه شده اند و شرایط مطلوبی دارند و با توجه به اینکه لیگ به تعویق افتاده است فرصت خوبی داریم تا به هماهنگی لازم برسیم. در این روزها نیز تلاش می کنیم تا نکات لازم را در تیم عملی کنیم تا لیگ را با بهترین شرایط شروع کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازیکنان جدید تیمش افزود: هومن رضایی، ساسون آبراهامیان و نوید فراهانی از فصل قبل در تیم ما هستند و بابک نظافت، پویا تاجیک، عباس محبت و کاوه نورافزا در این فصل به ما اضافه شده اند. با بازیکنان بومی که داریم تیمی خوب بسته ایم که همه بچه ها با شرایطی مطلوب و انگیزه مناسب تمرین می کنند. هماهنگی لازم هم بدست بیاید مطمئنا نمایش خوبی در لیگ خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای دارد تا تیمش همانند فصل گذشته دچار بحران نشود؟ بیان کرد: بازیکنانی که امسال به جمع ما اضافه شده اند کلاس بسیار بالاتری از بازیکنان فصل گذشته دارند و همه جزو بهترین ها هستند. پویا تاجیک، عباس محبت و دیگر بازیکنان همه با تجربه هستند و بسکتبال را می فهمند. مطمئنا با این نفرات شرایط خوبی خواهیم داشت. از طرف دیگر باشگاه برای بازیکنان تشویق نیز در نظر دارد که در صورت نتایج خوب پاداش به بچه ها می دهیم تا انگیزه خوبی داشته باشند. البته اگر کسی هم عملکرد خوبی نداشته باشد جریمه خواهد شد.

کبیر افزود: خوشبختانه همه بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می برند و سرحال هستند و تمرین می کنند. با شرایطی که دارند مطمئنا باید به همه آنها پاداش بدهیم چون معلوم است با قدرت لیگ را شروع می کنند و برابر همه تیم ها عملکرد راضی کننده خواهند داشت.

سرمربی شهرداری گرگان درباره دیدار نخست تیمش در لیگ برتر افزود: با عقب افتادن لیگ فرصت خوبی داریم تا تمرین های لازم را انجام دهیم. همه تیم ها قدرتمند هستند و به نظرم همین که در دیدارهای نخست برابر تیم های مدعی مثل مهرام بازی کنیم باعث می شود تا زودتر آماده شویم. این رقابت می تواند به ما کمک کند و پیشرفت کنیم. ما با تمام توان در این مدت تمرین خواهیم کرد و سعی داریم تا نمایش قابل قبولی داشته باشیم. تلاش ما این است که در این فصل رضایت هواداران را جلب کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از نوزدهم آبان آغاز می شود.

انتهای پیام


5041970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال در رقابت لیگ امید‌های تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را در مورد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس برای نخستین بار دروازه‌اش را در این فصل باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته هشتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» احمد دنیا‌مالی قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را تبریک گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولین دیدار به مصاف تیم رنک اول جهان می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی پیش از دیدار با قطر و ازبکستان امشب اعلام می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال مدعی شد که مدیران این باشگاه با وی برای بازگشت به این تیم مذاکره کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس گفت: تصویربرداری پای کنعانی‌زادگان، کشیدگی را نشان داد و مشکل رفیعی هم جدی نبود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال استقلال این روز‌ها کمی پرخاشگر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است