استانی 13:35 - 09 مرداد 1393
شیراز/
قاتلی که پس از قتل قصد خروج از کشور را داشت، با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی اقلید استان فارس در کمتر از 14 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی اقلید در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان از وقوع قتل تبعه بیگانه‌ای در بخش سده مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شدند.



سرهنگ محمدحسین اسکندری گفت: پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل مشخص شد که شخصی از تبعه افغانستان پس از نزاع و درگیری و به‌ وسیله یک سلاح سرد به قتل رسیده و فرد ضارب متواری شده است.



وی ادامه داد: بلافاصله مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و کارهای اطلاعاتی متهم تبعه افغانستان را در کمتر از 14 ساعت و درحالی‌ که خود را با عنوانی جعلی به اردوگاه مراقبتی شیراز معرفی و قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.



اسکندری افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد.



فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه فرد قاتل برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: در صورت بروز اختلافات، از خشونت پرهیز کرده و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید.



ناکامی قاچاقچیان در انتقال 199 کیلوگرم تریاک



براساس این گزارش همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با توقیف سه خودرو، قاچاقچیان مواد مخدر را در انتقال 199 کیلو و 100 گرم تریاک ناکام گذاشتند.



سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مطلع شدند یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به‌صورت گسترده اقدام به تهیه محموله‌های سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور و انتقال و توزیع آن در سطح فارس می‌کنند.



سرهنگ محمدجعفر تولایی ادامه داد: مأموران پس از انجام تحقیقات و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، اعضای باند و مسیر حرکت آنان را شناسایی و بلافاصله به محور شیراز - فسا عزیمت کردند.



وی افزود: مأموران با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محور موردنظر، درنهایت سه خودرو سمند، پژو پارس و پژو 405 را در این مورد توقیف کردند.



تولایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو پژو 405، 199کیلو و 100 گرم تریاک که به‌ صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی‌شده بود، کشف کردند.



سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه در این مورد 6 متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان انتقال داده شدند، ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م


4360456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است