ورزشی 19:40 - 21 مرداد 1393
از هفته ۶ و ۷ آن استقلال ایده‌آل خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۱۳ هفته تا نیم فصل مانده از هم‌اکنون نمی‌توان در مورد قهرمان لیگ صحبت کرد.

قلعه‌نویی: ۱۳ هفته تا نیم فصل مانده؛ کو تا قهرمانی؟!/خاطرات خوبی از اصفهان دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال در خصوص دیدار مقابل سپاهان، اظهار داشت: به قول مطبوعات یک فینال زودرس را داریم البته زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم. بازی استقلال مقابل سپاهان همیشه حساسیت خاص خودش را داشته و به شرایط جدول هم کاری نداشته است.

وی ادامه داد: در هفته سوم دو تیم 6 امتیازی مقابل هم قرار می‌گیرند، سپاهان تاکنون گل دریافت نکرده و بیشتر گل زده را هم داشته است این موضوع نشان می‌دهد که این تیم از آمادگی خوبی برخوردار است، من هم در اصفهان خاطرات خوبی داشتم در زمان آقایان پورسینا و ساکت خاطرات خوبی داشتم. استقلال هم روز به روز بهتر می‌شود تنها منتظر هستیم تا بازیکنان مصدوممان به تیم باز گردند و کامل‌تر شویم. همچنین ملی‌پوشانمان از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کنند و به آمادگی کاملی برسند.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد اینکه چه زمانی مشخص می‌شود که بازیکنان مصدوم این تیم می‌تواننند بازی کنند، گفت: فردا در این باره تیم پزشکی نظر صددرصد خود را خواهد داد.

قلعه‌نویی در خصوص وضعیت جاسم کرار تصریح کرد: هر زمان بازیکن در تمرینات عمومی قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که او شرایط مسابقه را دارد، حالا در خصوص مدت زمانی که می‌تواند بازی کند در آینده تصمیم می‌گیریم. در شب بازی در خصوص سایر موارد تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد احتمال حواشی علیه استقلال از سوی تماشاگران خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته حاشیه خاصی برای استقلال در اصفهان بوجود نیامده شعار تماشاگران هم در همه شهرها وجود دارد چرا فقط اصفهان را می‌گویید. در گذشته جباری به سپاهان پیوست و وقتی آنها به تهران آمدند این تیم تشویق شد. حالا هم امید ابراهیمی به استقلال پیوسته. اصفهان جزو میزبانان خوب به شمار می‌رود و همیشه همینگونه بوده است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برنده دیدار استقلال و سپاهان را می‌توان به نوعی قهرمان لیگ دانست، گفت: کو تا آن موقع 13 هفته دیگر نا نیم فصل باقی مانده است اما مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و با بازگشت دفاع کلاسیک‌مان می‌توانیم بهتر بازی کنیم. ما هم‌اکنون از خرسندنیا از پست غیر تخصصی‌اش استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به برگزاری اردوی ترکیه و حضور در جام شهدا تصریح کرد: دو رویداد بسیار به ما کمک کرد تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند ما در جام شهدا هم تجربه بازی در ورزشگاه تختی را پیدا کرده‌ایم و هم نقاط ضعف تیم‌های تراکتورسازی و ملوان را یافتیم. استقلال از هفته 6 و 7 آن استقلال ایده‌آل خواهد شد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه در این دیدار به دنبال چه هدفی است، گفت: ما اول به دنبال این هستیم که گل دریافت نکنیم و هدف نهایی ما این است که به گل برسیم. نتیجه دست خداست. ما تمام تلاش خود را در میدان انجام خواهیم داد چه کسی فکر می‌کرد که آلمان بتواند به برزیل 7 گل بزند.


4458426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است