استانی 13:13 - 06 بهمن 1393
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف 26 فقره سرقت از آنها خبر داد.

کشف 26 فقره سرقت در ایلام

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این سارقان در امر سرقت احشام و لوازم داخل خودرو فعالیت داشتند. این دو سارق که صبح امروز طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند تا این لحظه به 14 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 12 فقره سرقت احشام مردم اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در مناطق روستایی بخش چوار شهرستان ایلام کارآگاهان پلیس آگاهی طی یک هفته کار اطلاعاتی عامل این سرقت‌ها را شناسایی و او را دستگیر کردند. در این رابطه دو نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

وی به سهل انگاری برخی مالباختگان در وقوع این سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: مردم باید با انجام اقدامات پیشگیرانه فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

* توقیف 45 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 45 وسیله نقلیه متخلف خبر داد و اظهار داشت: طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با مزاحمین خیابانی و موتورسواران متخلف در 48 ساعت گذشته در شهر ایلام به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد 30 دستگاه موتورسیکلت و تعداد 15 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: طرح‌های انتظامی خصوصا طرح برخورد با مزاحمین خیابانی به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار گرفته و پلیس به اقتدار کامل با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

* انهدام 103 قلیان در آبدانان

فرمانده انتظامی استان ایلام از انهدام 103 قلیان و پلمب بیش از 10 قلیان سرا در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اولویت برخورد با قلیان سراهای متخلف طی چند مرحله در سطح شهرستان آبدانان اجرا شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 10 قلیان سرای متخلف شناسایی و پلمب شد. از این قلیان سراها تعداد 103 قلیان جمع آوری که صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان امحاء شدند .

این مقام مسئول از قلیان به عنوان یک آسیب اجتماعی خطرناک در جامعه نام برد که نشاط و سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

وی افزایش آگاهی مردم را مهمترین راهکار مقابله با این آسیب عنوان کرد و گفت: آگاهی بخشی باید توسط نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد در جامعه افزایش یابد.


5704551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است