استانی 11:31 - 29 فروردین 1393
صفار هرندی در قم:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم گفت: برای برخی این سوءتفاهم پیش آمده است که دوره انقلاب تمام شده است و باید این سوءتفاهم رفع شود.

برای برخی این سوءتفاهم پیش آمده که دوره انقلاب به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری اجلاس ملی اصحاب عشق، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه نخستین اجلاس ملی اصحاب عشق طی سخنانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی در فرهنگ کشور افتاده که موجب نگرانی رهبر انقلاب شده است، گفت: یک سوء تفاهم برای برخی به وجود آمده که دوره انقلاب به پایان رسیده است و برای رفع این سوءتفاهم هم که شده باید بازاندیشی در بسیاری از مسائل از جمله مسائل فرهنگی انجام شود.

وی افزود: این سوء تفاهم آثار خودش را در عمل بعضی‌ها نشان داده و در قضاوت‌ها، درمورد اصل حرکت نظام و انقلاب و در ساختارها و مبانی به صورت انحراف ظهور می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این سوء تفاهم و توهم در بعضی‌ها به وجود آمده است برای همین بازگشت به مبانی اصلی نظام به ویژه فرهنگ می‌تواند برای رد آن شبهات و سوء تفاهم‌ها و تجهیز جبهه خودی کمک کننده باشد.


3509996
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است