ورزشی 18:22 - 01 مرداد 1393
نمی‌دانم چرا حرف‌های آقایان اینقدر با هم متفاوت است
وکیل کشتی‌گیران طلب‌کار از باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس از 30 اردیبهشت ماه یعنی دو ماه فرصت داشتند به تعهدات خود عمل کنند.

وکیل کشتی‌گیران: مسئولان پرسپولیس 2 ماه برای عمل به تعهدات فرصت داشتند/ حق کشتی‌گیران را می‌گیریم

وکیل کشتی‌گیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین اقدامات کشتی‌گیران و اموال باشگاه پرسپولیس که توقیف شده، اظهار داشت: من  از تمام رسانه‌ها می‌خواهم تا صحبت‌های رحیمی را یک‌بار دیگر گوش دهند. مگر ایشان نگفت پرسپولیس بالای 100 میلیارد تومان بدهی دارد اما ایشان باز هم حرف‌های دیگر می‌زند.

وی افزود:‌ آقای خواجه‌وند سخنگوی محترم باشگاه پرسپولیس مگر شما نمی‌گویید باشگاه پرسپولیس 100 میلیارد بدهی دارد پس چرا حرف‌هایتان را عوض می‌کنید؟ البته من باید در خصوص اظهارات خواجه‌وند مبنی بر اینکه لایحه دولتی بودن باشگاه به شعبه 37 اعلام شده، بگویم من از شما سوال می‌کنم که آیا پرونده کشتی‌گیران را تا الان اصلا مطالعه کرده‌اید؟ آقایان پرونده در شعبه 37 است پس شما چرا لایحه برای شعبه 38 می‌دهید؟ اصلا به نظرم این عزیزان لایحه‌ای ندادند اما برای اینکه مقابل افکار عمومی دچار مشکل نشوند، می‌گویند لایحه را به شعبه 38 داده‌ایم.

نوری ادامه داد: آقایان صحبت کرده‌اند ما لایحه‌ای مبنی بر دولتی بودن باشگاه را به دادگاه شعبه 38 داده‌ایم اما آقای خواجه‌وند پرونده اجرائیاتش را از شعبه 37 گرفته، پرونده‌ای را هم که شما در مورد کشتی‌گیران مطرح کرده‌اید مربوط به شعبه 40 است پس شعبه 38 از کجا آمده؟ من نمی‌دانم چرا حرف‌های آقایان اینقدر با هم متفاوت است.

وکیل کشتی‌گیران طلب‌کار از باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این عزیزان یعنی مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز در رسانه‌ها اعلام کردند که پرونده کشتی‌گیران در شعبه 40 مفتوح شده و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما آقای خواجه‌وند؛ وکیل محترم حقوقی باشگاه؛ من خودم وکیل حقوقی کشتی‌گیران هستم و شما هم ادعا می‌کنید که وکیل هستید ولی سوال من اینجاست شما چرا اینقدر به شعبه 40 علاقه دارید تا به پرونده شما و کشتی‌گیران رسیدگی کند؟ به نظرم شما بهتر می‌دانید با توجه به اینکه سابق اجرا با شعبه 33 انجام شده چرا شما از دادگاه تقاضا نکردید که این پرونده در شعبه 37 به آن رسیدگی شود؟ من سوالم اینجاست مگر می‌شود پرونده‌ای که اجرائیه آن از شعبه 37 صادر شده شما بر مبنای آن و طی دادخواست‌تان عینا نوشته‌اید پرونده در شعبه دیگری به جز 37 رسیدگی شود.

وی در پاسخ سوالی که آیا بالاخره قصد بردن وسایل توقیفی را دارید یا خیر، تأکید کرد: اگر پرسپولیسی‌ها تا 48 ساعت آینده به بدهی کشتی‌گیران رسیدگی نکنند هر اتفاقی بیفتد پای خودشان است. آقایان معتقدند که اموال پرسپولیس دولتی است اما من این سوال را از عزیزان پرسپولیسی ‌می‌کنم آیا بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس وظیفه نداشت از 18 تیر که اجرائیه صادر شده تا 29 تیر مدارک لازم را تحویل شعبه 37 دادگاه دهد؟ آیا به صرف اینکه خیلی‌ها می‌دانند باشگاه پرسپولیس دولتی است آنها نباید به قانون احترام می‌گذاشتند؟

وی همچنین درباره صورتجلسه‌ای که بین آنها و کشتی‌گیران امضا شده بود نیز گفت: طبق صورتجلسه 21 خرداد که بین غلامرضا محمدی و سالارکیا امضا شد مثل اینکه آقای خواجه‌وند فرموده‌اند که باید مشخص شود که این صورتجلسه با چه صلاحیتی امضا شده که من به عضو هیأت مدیره پرسپولیس اعلام می‌کنم سالارکیا در حال حاضر وکیل دادگستری است و ایشان سوابق روشن قضایی دارد و مدتی دادستان تهران بوده است. سالارکیا در زمان وقت معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس بوده و حوزه اختیارات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها داشته است. پس شما نمی‌توانید صلاحیت سالارکیا را تأیید کنید. مخصوصا در خصوص این صورتجلسه. البته آقای رحیمی شما که اعلام کردید رویانیان به شما نامه زده که هیچ بدهی به کشتی‌گیران نداریم به نظر من نباید در روز روشن با افکار عمومی بازی کرد. شما اگر درست می‌گویید نامه را در اختیار رسانه‌ها بگذارید من حتی شنیده‌ام که رویانیان اعلام کرده به کشتی‌گیران بدهی داریم حتی این موضوع را سالارکیا مسئول حقوقی وقت نیز تأیید کرده پس اگر شما راست می‌گویید نامه رویانیان را که اعلام کرده به کشتی‌گیران بدهی نداریم را منعکس کنید. من نظرم این است که به جای از بین بردن شرایط در افکار عمومی برای اینگونه شرایط‌ در افکار عمومی بهتر است همه چیز را در فضایی آرام به دنبال حلش باشند.

وی ادامه داد: آقایانی که ادعا می‌کنید به شما دو روز فرصت ندادیم ما از تاریخ 30/2/93 با شما وارد مذاکره شدیم اما شما می‌گویید دو روز است به شما فرصت نداده‌ایم ما از 30 اردیبهشت با شما مذاکرات را تا تاریخ 30 تیر داشته‌ایم تا مجبور شدیم همه چیز را توقیف کنیم. شما در این دو ماه فرصت داشتید به تعهدات خودتان عمل کنید. به نظر شما ما اشتباه کردیم؟ البته من باز هم می‌گویم تا روزهای آینده و ظرف 48 ساعت آینده منتظر عواقب این تصمیم‌های خودتان در قبال کشتی‌گیران باشید چون ما قطعا حق‌مان را تعدادی جوان بی‌ادعا خواهیم گرفت.


4310771
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش قایقرانی ایران در ماده کایاک ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است