ورزشی 13:28 - 11 خرداد 1393
مدیر برنامه‌های لوئیس سوآرس از احتمال قبول پیشنهاد رئال مادرید از سوی این مهاجم اروگوئه‌ای خبر داد. او می‌گوید سخت است که پیشنهاد بالای رئال رد شود.

سوآرس به رئال‌مادرید فکر می‌کند

فصل پیش شایعه‌های زیادی درباره جدایی لوئیس سوآرس از لیورپول به گوش رسید و حتی این بازیکن اروگوئه‌ای از علاقه خود برای ترک آنفیلد خبر داد و با خشم هواداران تیمش مواجه شد با این حال ترجیح داد قراردادش را با قرمزپوشان شهر آنفیلد تمدید کند.



سوآرس فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سر گذاشت و با وجود محرومیت در چند بازی آغازین فصل به عنوان بهترین گلزن لیگ جزیره انتخاب شد. با شروع فصل جابه‌جایی دوباره خبرهای زیادی درباره جدایی سوآرس از لیورپول به گوش می‌رسد و این بار هم رئال مادرید در صدر تیم‌های علاقمند به جذب این ستاره اروگوئه‌ای است.



هر چند سوآرس 27 ساله قراردادش را با لیورپول در دسامبر گذشته تمدید کرد با این حال خبرهایی درباره علاقه او به پیوستن به رئال‌مادرید به گوش می‌رسد.



به نقل از ایسنا، آلخاندرو بالبی، مدیر برنامه‌های سوآرس در گفتگویی که با رادیو کادنا سر داشت از علاقه سوآرس به فوتبال اسپانیا خبر داد و گفت: اگر پیشنهاد بالایی از رئال مادرید به دست ما برسد، بسیار سخت است که آن را رد کرد. سوآرس همیشه به بازی در لیگ اسپانیا علاقمند بوده است. او دوست دارد بازی در لیگ اسپانیا را هم تجربه کند.



او افزود: سال گذشته سوآرس به رئال بسیار نزدیک شد و در آستانه پیوستن به این تیم قرار گرفت اما در نهایت در لیورپول ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. الان جدایی سوآرس از لیورپول بسیار سخت شده چرا که او در این تیم به یک اسطوره تبدیل شده است. سوآرس پیشنهادهای زیادی از باشگاه های بزرگ دارد اما او نشان داده است که به لیورپول علاقه دارد و در اندیشه ترک این تیم نیست.



سوآرس در آنفیلد بازیکن بسیار محبوبی است و تماشاگران لیورپول او را عاشقانه دوست دارند اما در خارج آنفیلد چهره بسیار منفوری است و همواره با واکنش بد تماشاگران دیگر تیم ها مواجه می شود. گاز گرفتن دست ایوانوویچ، توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا و تمارض‌های زیاد در محوطه جریمه از این بازیکن چهره منفوری ساخته است. همین مسائل باعث شد تا در فصل جابه‌جایی سال گذشته این بازیکن اروگوئه‌ای از شرایط خود در انگلیس ابراز ناراحتی و به جدایی از لیورپول فکر کند.








3893869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است