ورزشی 19:22 - 11 آذر 1399
مدیرعامل پیکان می‌گوید که اقدام باشگاه تراکتور برای مذاکره با تارتار در کشورهای حاشیه خلیج فارس دیده می‌شود.

انتقاد محمدی از مذاکره تراکتوری‌ها با تارتار

به گزارش ایسنا، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنان و اعضای کادر فنی خسته‌ نباشید می‌گویم و از زحمات پرسنل باشگاه تشکر می‌کنم. ما این هفته در مدت کوتاهی دو بازی سنگین داشتیم. در بازی قبل یک امتیاز خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن گرفتیم و مقابل تیم بزرگ استقلال هم یک امتیاز کسب کردیم. استقلال همیشه بزرگ است. بازیکنان استقلال به لحاظ مالی فاصله زیادی با بازیکنان ما دارند و هزینه یک بازیکن آن‌ها اندازه کل بودجه تیم ماست. البته من به اسم این بازیکن اشاره نمی‌کنم.

او افزود: ما امسال با جوانان‌مان به دنبال بزرگی هستیم و به امید خدا در پایان فصل نتیجه خوبی بگیریم. به دنبال بهبود شرایط تیم والیبال‌مان هم هستیم و به آن هم سر و سامان می‌دهیم.

مدیرعامل پیکان درباره کیفیت زمین شهدای شهر قدس گفت: بعد از بارندگی‌های هفته اخیر باید از زحمات مدیران ورزشگاه شهر قدس تشکر کرد چون در این کیفیت آب‌وهوایی، شرایط زمین خوب بود. همه دیدند که ما سبک بازی‌مان را مبتنی بر بازیکنان‌مان انتخاب کردیم.

محمدی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حواشی تارتار در پیکان و جدایی احتمالی این مربی از مجموعه این تیم به پایان رسیده است؟ بیان کرد: به هر حال این حاشیه در متن ورزش وجود دارد. نتیجه در فوتبال تعیین‌کننده است و تا حدودی مدیران را زیر فشار می‌رود به همین دلیل مدیران مجبور می‌شوند برای خروج از فشار به دنبال مربیان دیگر بروند. من به مدیران توصیه می‌کنم که برای این کار به دنبال مربیان خارج از گود باشند. مربیانی که کار دارند تعهد دارند و برای مذاکره با آن‌ها باید به سراغ باشگاه‌هایشان بیایند.

او درباره مذاکره تراکتور با تارتار گفت: این اقدامات در کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد و در این شرایط کرونا باید به مربیان هر تیمی ۱۰ هفته فرصت داده شود. امیدوارم تراکتور مسیر خودش را پیدا کند.

انتهای پیام


10836725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است