ورزشی 10:40 - 25 شهریور 1393
مواضع وزارت ورزش در مورد اتفاقات برنامه 90 ؛
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در برنامه 90 این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان ندادند تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آغاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

نگذاشتند مردم را از وضع آشفته استقلال و پرسپولیس آگاه کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار ناظمی در گفتگو با پایگاه خبری این وزارتخانه در خصوص اتفاقات برنامه 90 دوشنبه شب ضمن بیان مطلب فوق گفت: با همه احترامی که برای عادل فردوسی پور قائلم، آنچه در برنامه 90 دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

وی ادامه داد: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد؟، چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود؟ و چرا وزارتخانه تصمیم به شفاف‌سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت؟ 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تهیه کننده برنامه 90 پیشنهاد ما را برای حضور امیررضا خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در این برنامه را نپذیرفت، افزود: نظر عادل فردوسی‌پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس، اصل تساوی گویش هم رعایت شود و  خادم هم به استودیو 90 می‌رفت.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت، مدیریت را آن را تا زمان واگذاری برعهده گیرد و امیدوارم فردوسی‌پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این دوباشگاه در آغاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

ناظمی همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی پیشین پرسپولیس خبر داد.


4738983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است