استانی 21:34 - 12 آذر 1398

۳۷ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در سومین روز ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار ثبت نام سومین روز یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان با بیان اینکه از مجموع این افراد ۳۶ نفر آقا و یک نفر خانم هستند افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان در سومین روز، دو نفر  دارای مدرک لیسانس، ۳۰ نفر کارشناسی ارشد و ۵ نفر دکتری هستند.

وی ادامه داد: از این افراد ۷ نفر فرهنگی، ۴ نفر استاد دانشگاه، ۱۴ نفر کارمند، ۴ نفر بازنشسته، ۲ نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل و ۵ نفر نیز سایر مشاغل را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه ۲۴ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۳ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند تصریح کرد: ۲۲ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: در سه روز گذشته حوزه انتخابیه ارومیه با ۳۲ نفر بیشترین و مهاباد با یک نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص داده اند.

مصطفوی افزود: در سومین روز شاهد ثبت نام ۱۱ نفر در ارومیه، بوکان یک نفر، خوی و چایپاره ۶ نفر، سلماس ۵ نفر، شاهین دژ و تکاب ۳ نفر، ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ۲ نفر، مهاباد یک نفر، میاندوآب ۲ نفر، نقده و اشنویه ۴ نفر و پیرانشهر سردشت ۲ نفر بودیم.

وی ادامه داد: در حوزه ارومیه ۳۲ نفر، نقده و اشنویه ۱۱ نفر، خوی و چایپاره ۸ نفر، شاهین دژ و تکاب ۸ نفر، سلماس ۷ نفر، میاندوآب ۶ نفر، پیرانشهر و سردشت ۴ نفر، ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ۶ نفر، بوکان ۴ نفر و مهاباد یک نفر در طول سه روز گذشته ثبت نام کرده اند.


10309023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت 6 اثر میراث منقول این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گرد و خاک و تداوم آن تا اواخر وقت امروز؛ شنبه 29 اردیبهشت هشدار سطح زرد صادر کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر مقابله با تکثیر پشه آئدس در جلوگیری از شیوع بیماری های تب دار گفت: پشه آئدس در 2 شهرستان جنوبی استان از جمله عسلویه و کنگان مشاهده و عملیات سم پاشی آغاز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندان و گروه هایش نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز از اختصاص 180 میلیارد ریالی تسهیلات به حوزه میراث نطنز خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام وضعیت لغزندگی در محورهای استان خراسان شمالی از مسافران خواست سفر خود را به این استان در روزهای آینده انجام دهند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از محل عوارض آلایندگی های استان بوشهر 2 هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری های واریز شده که باید در جهت توسعه مسائل عمرانی هزینه شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده منتخب مردم در 4 حوزه انتخابیه غرب خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن بنتونیت در بخش آیسک ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتعال و توسعه است و احیای معادن در آینده احداث راه، راه آهن و سایر خدمات زیربنایی را توجیه پذیر می کند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون میراث فرهنگی استان بوشهر از تخصیص 30 میلیارد تومان برای اجرا طرح های عمرانی و مرمت بافت تاریخی بوشهر خبر داد و گفت: در این مجموعه تاکنون 95 ساختمان آن در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل و ایجاد 4 شعبه تجدیدنظر جدید در استان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است