استانی 15:56 - 04 بهمن 1398

انتقاد امام جمعه پارس آباد از افزایش ۱۳۰ درصدی آب بهای کشاورزان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد عنوان کرد: افزایش ۱۳۰ درصدی آب بهای کشاورزان منطقه مغان نیازمند بررسی مجدد است.

وی در ادامه یادآور شد: وضعیت کوچه‌ها و فاضلاب محله آزادگان شهرستان پارس آباد نیز نیاز به توجه جدی دارد و از مسئولان ذیربط خواستار رسیدگی به این قبیل از مناطق هستیم.

احمدی با بیان اینکه آسفالت شهر اسلام آباد نیز که ورودی شهر پارس آباد است به دلیل احداث بلوار از بین رفته، افزود: از استاندار اردبیل درخواست عنایت ویژه به این شهر را داریم.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد افزود: تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور چشمگیر مردم، خاطره عظمت ورود امام خمینی (ره) به کشور در حضور پرشور مردم را زنده کرد و بار دیگر این مسئله را در اذهان زنده کرد که اگر انقلابی پشتوانه مردمی داشته باشد استوار و با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد.

احمدی با اشاره به خطبه عربی مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته پیش تهران، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خواهان اتحاد همه ملت‌های منطقه است.

خطیب جمعه پارس آباد اضافه کرد: برای محقق شدن و نتیجه گرفتن این هدف باید کشورهای منطقه از نظر اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای متحد باشند.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، افزود: در روز قیامت چهره حضرت فاطمه زهرا (س) در رأس شهدا قرار دارد.


10359903
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است