استانی 16:00 - 03 آبان 1399

انتقاد از عملکرد شهرداری خرم‌آباد/مردم از مدیریت شهری راضی نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در پیام جمعه خود با اشاره به روند فعالیت‌های شهرداری‌ها در امور زیربنایی و زیبایی شهرهای استان، اظهار داشت: اینها از سوی مردم مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

شهرداری‌ها و شوراها خدمت به مردم را یک اصل برای خود بدانند

وی با بیان اینکه بعضی از سازمان‌ها کاستی و کم کاری فعالیتشان در طولانی مدت اثر گذار خواهد بود، افزود: اما در شهرداری‌ها اگر کاستی وجود داشته باشد، روزانه خود را نشان می‌دهد و مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و شهرداران در تمام شهرهای استان و در مسئولیتشان با تمکین از قانون، باید خدمت گذاری را برای خود یک اصل و پایه بدانند، تصریح کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در عمل باید پایبند بر این اصل باشند نه در حرف و شعار.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مناطق چندگانه مرکز استان با استفاده از فرصت‌ها به دنبال خدمت‌های ماندگار باشند، افزود: در این راه خستگی و تعلل نباید به خود راه بدهند و به دنبال این باشند که در این مدت باقی مانده از مسئولیت خود کاری ماندگار انجام دهند که این امر خدمت و اجری ماندگار برای آنها در پی داشته باشد.

انتقاد از عملکرد شهرداری خرم‌آباد

وی با تاکید بر اینکه اکثر شهرهای لرستان از جمله مرکز استان از موهبت و زیبایی طبیعی برخوردار هستند، بیان داشت: اما باید درختکاری و ایجاد فضای سبز در شهرها افزایش پیدا کند و در حفظ و نگهداری فضای سبز موجود باید تلاش بیشتری صورت گیرد که در این جهت در مرکز استان کاستی‌هایی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: جمع آوری زباله‌ها در سطح شهر و تخریب آسفالت بعضی از خیابان‌ها مردم را رنج می‌دهد، برخی از محله‌ها را می‌شناسم که در مرکز شهر هم قرار دارند اما سال‌های سال است که آسفالت آنها تخریب شده است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه راه و روش شهرداری برای گرفتن حقوق مردم شهر از کسانی که حقوق شهرداری را پرداخت نمی‌کنند باید شکل پسندیده و قابل قبولی داشته باشد، افزود: اینکه سنگ‌های بزرگی را بر در ورودی مغازه‌ها می‌گذارند که گاهی سد معبر هم می‌کند، مربوط به چه دوران و عصری است؟

وی با تاکید بر اینکه پس محاکم قضائی که محلی برای احقاق حقوق شهروندان است را برای چه کاری گذاشته‌اند، گفت: باید روش قابل قبولی برای احقاق حقوق شهروندان که شهرداری مدعی آن هست، به کار گرفت.

مردم از مدیریت شهری مرکز استان راضی نیستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم ما نیز شرعا و قانون موظف هستند که حقوق شهرداری را برای اداره شهر پرداخت کنند، ادامه داد: سازمان‌های دولتی نیز حق و حقوق شهرداری را پرداخت کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه مردم ما از راه و روش مدیریت شهری حال حاضر مرکز استان راضی نیستند، گفت: باید فعالیت‌ها مضاعف شوند و در این مدت باقی مانده خدمات ماندگاری را ارائه داد.

وی، بیان داشت: خدمات گذشته نادیده گرفته نمی‌شود اما ما در مقطعی هستیم که باید با همت و کار مضاعف به سمت قله‌های پیروزی حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه درباره برخی از ادارات و سازمان‌ها هم نکاتی دارم، گفت: اگر ببینم این ادارات و سازمان‌ها خدماتی که ارائه می‌دهند قابل قبول نباشد در مورد آنها هم با مردم سخن می گویم و قبلاً نیز برخی از این مدیران خواسته‌ام که راه و روشی را در پیش بگیرند که مورد پسند مردم و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه فرصت شغلی نابرابر در تراز انقلاب اسلامی نیست، عنوان کرد: اگر در درون یک دستگاه تبعیض وجود داشته باشد در تراز انقلاب اسلامی نیست، در این موقعیت حساس باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضای خدای متعال را به دست بیاوریم.


10778304
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است