ورزشی 14:22 - 28 اردیبهشت 1393
نماینده مدیریت زیرساخت‌ها و مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید گفت: آنچه من را ذوق زده کرد تلاش فروانی بود که سایپا برای پیشرفت بازیکنان کم سن و سال انجام داده است.

اظهار شگفتی نمایندگان رئال مادرید از ظرفیت‌های باشگاه سایپا

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سایپا، نمایندگان باشگاه پرطرفدار رئال مادرید اسپانیا عصر روز شنبه (27 اردیبهشت ماه) با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا ضمن بازدید از امکانات این مجموعه، با فعالیت‌های باشگاه سایپا در زمینه آموزش و استعدادیابی برای تیم‌های پایه، آکادمی فوتبال و همچنین عناوین و افتخارات سایپا طی 25 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران آشنا شدند.

 خلیل سپهر سبحانی مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ضمن خوش آمد گویی به نمایندگان باشگاه اسپانیایی اظهار داشت:ایران کشور بزرگی است که علاقه دارد است با تکیه  به جوانان مستعد، شرایط حضور خود در فوتبال آسیا و جهان را توسعه دهد.

سپهرسبحانی تاکید کرد: رئال مادرید باشگاه محبوبی است که این محبوبیت به خاطر ارزشی است که در فوتبال ایجاد کرده، حضور نمایندگانی از سطح اول فوتبال دنیا برای ما مایه افتخار است و امیدواریم حضور شما در ایران موجب شناخت موثرتری از فوتبال کشور ما شود.

خواکیم ساگس نماینده بین المللی زیر ساخت‌ها و مدارس فوتبال رئال مادرید نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌هایی که در باشگاه سایپا انجام شده است اظهار داشت:  این فعالیت همانند برنامه‌هایی است که  در باشگاه رئال انجام می‌شود چراکه همه ما بازیکنان را برای ورود به دنیای رقابت مهیا می‌کنیم. آنچه  اهمیت دارد این است که این آموزش‌ها به درستی انجام شود.  

وی تاکید کرد: از سه موضوع  بسیار متعجب شدم، اول امکانات مجموعه شما، دوم نحوه معرفی باشگاه و سوم شناخت خوب شما از کاری است که ما انجام می‌دهیم، چرا که همه جا ما را به خاطر فوتبال رئال مادرید می‌شناسند اما تمرکز ما روی آموزش و تربیت است و اینکه بچه‌ها چگونه با استفاده از امکانات و استعداد‌های خود بزرگ شوند. آنچه من را ذوق زده کرد تلاش فروانی بود که سایپا برای پیشرفت بازیکنان کم سن و سال  انجام داده است.

نماینده رئال مادرید تصریح کرد: دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم و عاشق این کشور و مردم آن هستم تلاش خواهم کرد تا روابط بین بچه‌های ایران و اسپانیا  را گسترش دهم تا درآینده دوستان خوبی برای هم باشند و تاکید می‌کنم از سبک سایپا بسیار خوشم آمد.

گفتنی است سپهرسبحانی در پایان این بازدید ضمن تاکید بر سازندگی در هر دو باشگاه سایپا و رئال مادرید این امر را مهمترین رسالت دو باشگاه دانست.


3770008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است