ورزشی 11:20 - 22 مرداد 1393
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌ترین مشکل این تیم جهت حضور موفق در مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی را مشکلات مالی عنوان کرد.

بیات: تیم جوانان سیطره روسها را از بین برد/ خادم واقعا طاقت می‌آورد

علی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قهرمانی تیم کشتی جوانان ایران در مسابقه‌های جهانی کرواسی اظهار کرد: خوشبختانه زحمات کادر فنی مخصوصا محمد طلایی و همچنین رسول خادم در آماده‌سازی تیم کشتی آزاد جوانان نتیجه داد و این تیم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد. تیم جوانان هفته‌ای یک یا دو بار با بزرگسالان تمرین می‌کرد و خادم نیز آن‌ها را زیر نظر داشت. خوشبختانه موفقیت بزرگی نصیب کشتی ایران شد و ما توانستیم پس از 19 سال قهرمان جهان شویم و سیطره روس‌ها بر جهان را از بین ببریم.

سرپرست تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران درباره وضعیت اردوی این تیم در آستانه آغاز مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: خدا را شکر وضعیت اردو روی هم رفته خوب است و قصد داریم برای مسابقه‌های جهانی یک تیم اعزام کنیم و برای اینچئون نیز یک تیم دیگر که ممکن است در این میان کشتی‌گیرانی مانند یزدانی و رحیمی علاوه بر مسابقه‌های جهانی، در بازیهای آسیایی هم به روی تشک بروند. البته در این خصوص خادم و اعضای شورای فنی تا چند روز آینده تصمیم‌گیری خواهند کرد که کدام وزن ما به مسابقه‌های آسیایی اعزام نشود. فکر می‌کنم از میان اوزان 86، 65 و 74 یک وزن به اینچئون اعزام نشود. این سه وزن را بیشتر زیر نظر داریم تا با بررسی شرایط آن‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمرین‌های خوبی را در اردو پشت سر گذاشته‌ایم. ما بیشتر بر روی آمادگی جسمانی کشتی‌گیران کار می‌کنیم مخصوصا با توجه به اینکه کشتی‌گیران روس دستهای قدرتمندی دارند، ما نیز سعی می‌کنیم با توجه به تاکید خادم، روی قدرت دست کشتی‌گیرانمان بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به خوبی از پس آن‌ها در مسابقه‌های جهانی بربیاییم.

بیات با بیان اینکه بازی‌های آسیایی اینچئون از اولویت بیشتری نزد فدراسیون برخوردار است گفت: با توجه به تاثیر زیاد مدال کشتی‌گیران ایران در رتبه‌بندی کشورمان در بازی‌های آسیایی، تمرکز بیشتر ما بر روی آماده‌سازی کشتی‌گیران‌مان برای حضور در این بازی‌هاست و مطمئنا تیم اول ما راهی این مسابقه‌ها خواهد شد. هرچند مسابقه‌های جهانی نیز برای ما مهم است و سعی می‌کنیم در آنجا نیز موفق باشیم. البته با توجه به زمان محدود تا آغاز این دو رویداد، کار بسیار سختی در پیش داریم و دست ما از این بابت بسته است.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان درباره پیش‌بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری کشتی‌گیران ایران در مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: کشتی از ورزش‌هایی محسوب می‌شود که پیش‌بینی درباره آن بسیار سخت است و تا حریفان خود را نبینیم نمی‌توانیم در خصوص نتیجه‌گیری مقابل آن‌ها اظهار نظر کنیم. اما نکته مهم این است که تمامی کشتی‌گیران و کادر فنی به شدت در حال کار هستند و کشتی‌گیران در مجموع تمرین‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. البته در این میان مشکلات مالی همیشه مانع کار ماست اما خادم با تمام توان سعی می‌کند با توجه به همه این مشکلات، بهترین تیم را عازم مسابقه‌ها نماید. امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری از ورزش اول ایران داشته باشند چرا که خادم واقعا با این حجم بدهی و مشکلات، طاقت بسیار زیادی دارد که به این شکل به کار ادامه می‌دهد.

انتهای پیام


4462272
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است