استانی 18:24 - 02 مرداد 1393
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سخنرانان راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرستان‌های این استان اعلام کرد.

اعلام سخنرانان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنران مراسم روز قدس در مرکز خراسان شمالی سردار محمدرضا نقدی خواهد بود که پس از برگزاری آیین راهپیمایی در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

وی همچنین سخنران مراسم فردا در شیروان را حجت‌الا‌سلام حسین کوثری امام جمعه این شهرستان اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سخنران پایانی راهپیمایی مردم اسفراین را هم حجت‌الاسلام غدیر محمدیان نام برد.

به گفته وی همچنین سخنران روز قدس شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در جاجرم را حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ذکر کرد و گفت: در فاروج هم سخنران این روز حجت‌الاسلام عباسعلی قلی‌زاده خواهد بود.

وی تصریح کرد: سخنرانی مراسم روز قدس در گرمه را حجت‌الاسلام یونسعلی گرمابی و در شهر مرزی راز حجت‌الاسلام حسین عابدینی عنوان کرد.

سالاری با تاکید بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی  روز جهانی قدس تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس قطعاً یک تکلیف شرعی است.

وی تاکید کرد: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها و همه مستکبران جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: اکنون چشم امید مردم مظلوم غزه و فلسطین به روز جهانی قدس است،

وی با یاد‌آوری اینکه روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می‌رسد که جهان شاهد فجیع‌ترین نسل‌کشی‌ها و تجاوزات از سوی رژیم صیهونیستی است اظهار داشت: متأسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد کشتاری در عین ددمنشی و بی‌رحمانه علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و سکوت مجامع بین‌المللی بودیم.

سالاری از روز جهانی قدس به عنوان روز حمایت از ملت‌های مظلوم و روز اعلام انزجار علیه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب یاد و از عموم مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز شرکتی حماسی داشته باشند.

به گزارش فارس، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد رأس ساعت 10 صبح از میدان شهید تا مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


4317951
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر تدوین برنامه آموزشی استان براساس سند تحول، یکی از کلیدی ترین نکات سند را تغییر نقش مدیران مدارس دانست و در ادامه از تلاش برای تأمین مالی 256 پروژه آموزشی نیمه تمام خبرداد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با ورود به موقع، یک کمپ اعتیاد با 15 بیمار پلمب و برای متولی آن پرونده قضایی تشکیل شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت علاوه بر نظارت های سراسری، نظارت های کاملاً مکانیزه را بر جایگاه ها اعمال می کنیم. دوربین های پلاک خوان را در سطح جایگاه ها نصب کردیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در فروردین ماه امسال 21 پرونده سقط جنین به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده که 20 مورد منجر به صدور مجوز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور گفت: سالانه حدود 425 میلیون تن کاغذ در جهان تولید می شود که سهم کشور ما در این فرآیند یک میلیون و 600 هزار تن است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جام زرین هگمتانه خشایارشاه به مناسبت هفته میراث فرهنگی از امروز 29 اردیبهشت و به مدت یک ماه در موزه تخت جمشید، به نمایش گذاشته شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از ثبت ملی 980 اثر تاریخی استان مرکزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است