استانی 16:28 - 20 شهریور 1398
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ ۲۵ ‌عابر پیاده در مجموع تصادفات رانندگی سال ۹۷ در استان خبر داد.

مرگ ۲۵ عابر پیاده در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

به گزارش ایسنا، اسماعیل خوشوقت چهارشنبه، ۲۰ شهریور ماه در نشست شورای ترافیک استان، افزود: ۶۳ ‌درصد از فوتی‌های تصادفات درون شهری استان طی سال ۹۷ مربوط به عابرین پیاده بوده است.

وی با ارائه آمار ۲۵ ‌فوتی عابر پیاده در مجموع تصادفات رانندگی سال ۹۷ استان، اظهارکرد: بر اساس آمارهای سال ۹۷، شهرستان بویراحمد با ۱۳ کشته در صدر فوتی های عابرین پیاده تصادفات استان قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فوت ۱۱ نفر در تصادفات رانندگی درون شهری ابتدای سال تا روز سه شنبه هفته جاری در استان، خاطرنشان کرد: این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۳ ‌مورد بود.

خوشوقت با تاکید بر اینکه در سال ۹۶، ۳۱ نفر در تصادفات رانندگی درون شهری استان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: آمار فوتی های تصادفات رانندگی درون شهری استان در سال ۹۷، ۲۵ ‌مورد بوده است.

وی ۷۰ درصد فوتی های تصادفات رانندگی استان را بعد از انتقال به مراکز درمانی عنوان کرد و ادامه داد: ۱۹۹۳ ‌نفر در تصادفات رانندگی سال ۹۷، دچار مصدومیت شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه به زیرساخت های ترافیکی، تجهیزاتی، سیستم های کنترل و پایش ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی شد و عنوان کرد: همگرایی، همفکری و تعامل خروجی مناسبی در رفع مشکلات را رقم می زند.

انتهای پیام


10235020
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است