بازار 11:02 - 20 مهر 1400

معرفی "بهترین کارتن سازی" و خرید کارتن با "پایین ترین قیمت"

صنعت کارتن سازی چیست و چرا اهمیت دارد؟ اصلا چرا باید از کارتن صادراتی برای بسته بندی محصولات استفاده کنیم؟ چند نوع کارتن صادراتی وجود دارد و آیا تهیه این محصول هزینه زیادی را برای ما به همراه دارد؟ اگر شما یک صادر کننده هستید حتما چنین سوالاتی از ذهن شما عبور می کند. یک محموله بزرگ از کالا و محصولات مختلف را در نظر بگیرید و بعد از آن تصور کنید تمام محصولات شما در هنگام حمل و نقل و جابجایی آسیب دیده و از بین رفته اند، این به معنای وقوع یک فاجعه بزرگ برای شما است. خسارت هایی که بر اثر چنین مشکلاتی به وجود می آیند، جبران ناپذیر و کمر شکن می باشند.

پس چگونه باید از کالاها و محصولات صادراتی محافظت کرد؟ راه حل مناسب برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی چیست؟ بهترین راه برای شما انتخاب یک بسته بندی مناسب مانند کارتن های صادراتی با کیفیت می باشد. اینجاست که صنعت کارتن سازی اهمیت پیدا می کند. مطمئن باشید که اگر محصولات خود را به خوبی بسته بندی کنید، می توانید از بروز مشکلاتی مانند سرقت، شکستن، خیس شدن،  تاخیر های غیر منتظره و .... جلوگیری کنید. با ما همراه باشید تا با اهمیت بسته بندی، کارتن سازی و نقش آن در صادرات و همچنین ویژگی ها و انواع کارتن بیشتر آشنا شوید.

نقش بسته بندی مناسب در صادرات

بسته بندی در تجارت های بین المللی به ویژه صادرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بسته بندی بر ایمنی، هزینه، ارتباطات و بازاریابی یک محصول تاثیر می گذارد. بدون  بسته بندی مناسب، تنها تعداد کمی از کالاهای صادراتی با خیال راحت به مقصد می رسند. در صنعت صادرات، معمولا محصولات با یک سفر طولانی مدت و پرخطر روبرو هستند. کالاهای صادراتی اگر از بسته بندی مناسبی برخوردار نباشند، در این سفر با آسیب های جدی مواجه می شوند.

پیشگیری بهتر از درمان است، قطعا بارها این اصطلاح را در مواقع مختلف شنیده اید. برای اینکه بتوانید محصول خود را به خوبی بدون هیچ مشکلی به مقصد برسانید، به یک بسته بندی مناسب نیاز دارید. به همین دلیل نیز شما برای تهیه یک بسته بندی مناسب و استاندارد به صنعت کارتن سازی و شبیه به آن، وابسته هستید. برای درک بهتر ارزش بسته بندی برای صنعت صادرات، بیایید به دلایل اهمیت آن نگاهی داشته باشیم :

محافظت از محصول : مهم ترین و اصلی ترین دلیل اهمیت بسته بندی محصولات و کالاهای صادراتی، محافظت از آنها می باشد. در هنگام حمل و جابجایی محصول می تواند بر اثر بی دقتی و بی مسئولیتی هر شخصی آسیب ببیند. اطمینان از ایمنی محصولات صادراتی، وظیفه صادر کننده یا فروشنده  است. بنابراین، صادرکنندگان باید از بسته بندی مناسب کمک بگیرند و محصول را از هر گونه آسیب فیزیکی و یا هر آسیب دیگری، مصون نگه دارند.

حفظ دمای ایده آل برای محصول : یکی از دلایلی که صنعت کارتن سازی در بسته بندی محصولات صادراتی اهمیت دارد، حفظ دمای مناسب می باشد. هر محصولی به دمای متفاوتی نیاز دارد. اگر الزامات مربوط به دما نادیده گرفته شوند، ممکن است محصول حتی در صورتی که از لحاظ بیرونی ایمن بوده و بسته بندی شده باشد، آسیب داخلی ببیند. یک بسته بندی مناسب، دمای مطلوب را مطابق با نیاز محصول فراهم می کند.

چاپ ماهیت محصول و نحوه استفاده از آن : اطلاعاتی که بر روی بسته بندی چاپ می شوند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. عموما صادرکنندگان و تولید کنندگان در این سفر صادراتی حضور ندارند و افرادی که محصولات را در این سفر کنترل می کنند به ندرت با ماهیت، نحوه استفاده و نحوه ذخیره سازی محصول، آگاه هستند. بنابراین، چاپ اطلاعات و دستورالعمل های استفاده از محصول بر روی بسته بندی ها ضروری می باشد.

بهینه سازی فضا در هنگام صادرات : بسته بندی محصول در جعبه ها و کارتن هایی با اندازه دقیق، به بهینه سازی فضا کمک می کند. به عبارتی می توان گفت که بسته بندی مناسب موجب صرفه جویی در فضا می شود.

افزایش راحتی کار : بسته بندی مناسب محصول همچنین موجب افزایش راحتی و سهولت کار افرادی می شود که در هنگام صادرات آنها را حمل می کنند. بسته بندی مناسب علاوه بر ایجاد راحتی در هنگام انتقال محصولات صادراتی، در زمان حمل و نقل نیز صرفه جویی می کند.

همه چیز درباره صنعت کارتن سازی

صنعت کارتن سازی

همانطور که گفته شد، اگر محصولات بسته بندی مناسبی نداشته باشند، در معرض آسیب قرار می گیرند. صادر کننده به طور کامل مسئول تمام خسارت هایی است که در طول حمل و نقل به محصول وارد می شود. علاوه بر این صادر کننده یا فروشنده همچنین باید در صورت خرابی، خسارت وارده را در قالب محصول دیگر و یا به صورت نقدی جبران کند. به همین دلیل نیز اهمیت بسته بندی در صادرات، غیر قابل انکار است. وقتی بسته بندی یک محصول تا این حد برای صادرات اهمیت دارد، پس پی بردن به نقش مهم تولید کنندگان انواع بسته بندی کار سختی نمی باشد. کارخانه ها و کارگاه های کارتن سازی امروزه نقش مهمی را در صادرات و بسته بندی انواع محصولات صادراتی ایفا می کنند.

در کارگاه های تولید کارتن معمولا از ماشین آلات پیشرفته و روش ها و فرآیندهای نوین و ویژه برای ساخت کارتن و مقوا استفاده می شود. کارتن هایی که در این کارگاه ها تولید می شوند، دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به مواردی مانند استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن، مقاومت در برابر رطوبت، عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از آن، مقرون به صرفه، تنوع در شکل و اندازه، کیفیت بالا، سبک و قابل حمل و .... اشاره کرد. کارتن صادراتی برحسب اندازه، شکل ظاهری و موارد استفاده دارای انواع مختلفی می باشند. انواع مختلف کارتن در صنعت کارتن سازی عبارتند از :

  • کارتن دایکاتی ( از جمله انواع کارتن دایکاتی می توان به دایکاتی تلسکوپی، دایکاتی بدون درب، دایکاتی تک درب، دایکاتی دسته دار و دایکاتی سوراخ دار اشاره کرد. )
  • کارتن لمینتی
  • کارتن ساده
  • کارتن های تاشو
  • کارتن های راه راه
  • کارتن های مونو
  • کارتن چند لایه
  • کارتن های بوش
  • جعبه چاک دار ساده
  • جعبه نیمه شکاف دار
  • جعبه سینی شکل
  • دایکات خود قفل شونده

 

راهنمای خرید انواع کارتن صادراتی

کارتن سازی صفاپک

تا کنون فهمیدیم که صنعت کارتن سازی و کارتن ها و جعبه های صادراتی، برای صنعت صادرات بسیار مهم هستند. حالا ممکن است یک سوال اساسی و مهم برای شما پیش بیاید و آن، این است که کارتن صادراتی مناسب را از کجا و چگونه می توان خریداری کرد؟ برای خرید انواع کارتن باید حتما نکاتی را در نظر بگیرید:

قیمت :

قطعا شما به عنوان یک صادر کننده به دنبال خرید کارتن و جعبه های مقوایی به قیمت ارزان و مناسب هستید. از جمله عواملی که تعیین کننده قیمت کارتن هستند، به شرح زیر می باشد :

  • نوع و جنس و تعداد ورق های استفاده شده در ساخت کارتن
  • نوع و تعداد چاپ
  • نوع کارتن ( دایکاتی، لمینتی، ساده و ... )
  • هزینه های ارسال، کلیشه، قالب و ....

موارد استفاده :

" می خواهیم از کارتن صادراتی برای بسته بندی چه محصولی استفاده کنیم ؟ " این سوالی است که حتما  باید قبل از پیدا کردن یک کارتن سازی و خرید کارتن، از خود بپرسید. هر محصولی برای بسته بندی به شرایط ویژه اس نیاز دارد. این مسئله را حتما در نظر بگیرید.

تامین کننده :

کارتن سازی

اگر واقعا قصد خرید کارتن صادراتی را داشته باشید، باید حتما به دنبال یک تامین کننده خوب و معتمد بگردید. در هنگام انتخاب یک کارگاه یا کارخانه کارتن سازی به مواردی مانند کیفیت کارتن ها، دستگاه هایی که برای تولید و طراحی کارتن استفاده می شوند و همچنین مواد اولیه و مرغوبی که برای ساخت کارتن های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند، توجه کنید. برای شمایی که می خواهید کارتن صادراتی را با قیمتی ارزان و مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید، خرید از کارتن سازی صفاپک بهترین انتخاب است.  

 


11267618
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است