استانی 13:19 - 29 آبان 1393
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح و کشف قریب به یک تن مواد مخدر در عملیات دیروز(چهارشنبه 28 آبان‌ماه) پلیس امنیت کرمان خبر داد.

کشته و مجروح شدن 2 شرور مسلح و کشف یک تن مواد مخدر در کرمان

سرهنگ «عبدالرضا ناظری» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره‌ی عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله سنگین مرکب از مواد مخدر سنتی از شرق به سمت استان‌های مرکزی و پایتخت مطلع شدند.

وی افزود: پلیس ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، ردزنی و پی‌جوی‌های پلیسی مسیر تردد قاچاقچیان مسلح را شناسایی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس ضمن شناسایی خودروی اشرار مسلح، در حوالی شهر راین با آنان درگیر شدند که پس از چند ساعت درگیری مسلحانه موفق شدند یکی از اشرار مسلح را به هلاکت رسانده و یک‌نفر دیگر را نیز مجروح و دستگیر کنند.

ناظری اظهار کرد: در این عملیات موفقیت‌آمیز، پلیس در بازرسی از خودروی تویوتا متعلق به اشرار مسلح قریب به یک تن انواع مواد مخدر ترکیبی سنتی به همراه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف و ضبط کرد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات با پاکسازی منطقه و بدون هیچگونه خسارت جانی به نیروهای خودی پایان یافت و تلاش برای اقدامات و ردزنی‌های بعدی این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام


5227609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است