استانی 15:32 - 03 آذر 1393
سخنگوی اورژانس 115 بابل:
سخنگوی اورژانس 115 بابل از جان‌ باختن سرنشین 37 ساله خودروی پراید در تصادف جاده بابل به قائمشهر خبر داد.

کشته و زخمی شدن 3 نفر در تصادف پراید با نیسان در جاده بابل ـ قائمشهر

مهدی غلام‌نیا روشن امروز در گفت‌وگو با فارس درباره وقوع تصادف در این شهرستان اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید و نیسان در جاده بابل به قائمشهر نرسیده به قراخیل، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه قراخیل و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس 115 در مدت زمان چهار دقیقه و دومین اکیپ در مدت زمان 11 دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل بیان داشت: در این حادثه مرد 34 ساله و مرد 23 ساله سرنشین خودرو پراید از ناحیه سر، صورت، پا و دست دچار آسیب‌دیدگی شدند و سرنشین دیگر خودرو پراید که مرد 37 ساله بود به علت شدت جراحات دردم جان سپرد.

این مسئول اذعان داشت: تکنسین‌های اورژانس 115 تلاش‌های زیادی از جمله CPR برای احیای این مصدوم انجام دادند اما نتیجه نداشت.

غلام‌نیا روشن تصریح کرد: برای دو مصدوم دیگر این حادثه نیز تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی از قبیل سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، آتل‌گیری و IV آنها را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.

وی اذعان داشت: همچنین شب گذشته ساعت 22:49 شب در جاده شهید صالحی حاجی‌کلا سه راه ارمک طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف عابر پیاده با خودرو بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: در این حادثه عابر پیاده که مرد 28 ساله بود به سبب شدت جراحات جان سپرد.


5260309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است