استانی 17:37 - 02 آذر 1393
بخشدار جبالبارز عنوان کرد
بخشدار جبالبارز گفت: هشت واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 500 هزار قطعه مرغ در جبالبارز از وجود یک کشتارگاه مرغ و سردخانه محروم هستند.

محرومیت مرغداری‌های جبالبارز از وجود کشتارگاه و سردخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شهاب شهابی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری در این شهرستان اظهار داشت: در منطقه جبالبارز قابلیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی و گردشگری وجود دارد که زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی بیان داشت: هشت واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 500 هزار قطعه مرغ در جبالبارز فعالیت دارند و دو واحد هم در حال ساخت است، اما این تولیدکنندگان از وجود یک کشتارگاه مرغ و سردخانه محروم هستند که این مسئله برای واحدهای تولیدی در منطقه زیانبار بوده است و سود خوبی نداشته‌اند.

بخشدار جبالبارز با بیان اینکه وجود یک سردخانه و کشتارگاه در این منطقه می‌تواند، چرخه تولید این بخش را کامل کند و سود خوبی هم برای سرمایه‌گذار آن به دنبال دارد، افزود: با توجه به موفق بودن، یک نمونه کشت زعفران در یکی از روستاهای منطقه زمینه کشت این محصول فراهم است که کشاورزان می‌توانند از این ظرفیت برای داشتن، تولیدی سودمند بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: وجود 900 هکتار باغ زیتون با کیفیت خوب در منطقه جبالبارز وجود کارخانه فرآوری در منطقه را می‌طلبد که با ایجاد این صنعت فرآوری رونقی در این بخش در منطقه ایجاد می‌شود.


5251857
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است