ورزشی 12:32 - 11 خرداد 1393
به احتمال ۹۰ درصد دروازه‌بان اول تیم ملی احمدی است
مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: هفته پیش در باشگاه استقلال در مورد حضور در استقلال حرف زدیم که قرار شد او با امیر قلعه‌نویی در این مورد صحبت کند.

رشیدی: هفته پیش با پورحیدری در مورد حضور در استقلال حرف زدیم/ نمی‌توانم با نفت تهران قرارداد ببندم

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال برای سال بعد برای حضور به عنوان مربی دروازه‌بانان با او مذاکره کرده است، گفت: هفته پیش با منصور پورحیدری صحبت کردم. چند سالی بود به باشگاه استقلال نرفتم اما هفته پیش به باشگاه سر زدم. قرار شد پورحیدری در این مورد با امیر قلعه‌نویی صحبت کند.

وی در مورد اینکه آیا به حضور در استقلال تمایل دارد، عنوان کرد: به حضور در استقلال تمایل دارم. استقلال تیمی است که سال‌ها در آن زحمت کشیدم و دوست دارم به این تیم کمک کنم. در سال اولی که قلعه‌نویی جای پورحیدری آمد کنار او بودم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

رشیدی در مورد اینکه آیا گزینه دستیاری علیرضا منصوریان در نفت تهران است و در این مورد صحبتی با او شده است، خاطرنشان کرد: بازنشسته شرکت نفت هستم و طبق قانونی که شرکت نفت تهران دارد نمی‌توانم قرارداد جدیدی امضا کنم. فکر نکنم این اتفاق رخ دهد. یادم هست چند سال پیش هم این بحث وجود داشت و وقتی صحبت کردیم گفتند نمی‌توانیم قراداد جدید بنویسیم اما به عنوان ماموریت و اضافه کاری می‌توان کاری انجام داد.

مربی دروازه‌بانان سابق تیم ملی زیر 22 سال در مورد اینکه آیا علیرضا منصوریان به او پیشنهادی برای همکاری داده است، تصریح کرد: مثل اینکه منصوریان دیروز هدایت نفت تهران را قبول کرده است اما او با من صحبتی نکرده است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال در مورد دروازه‌بان تیم ملی گفت: به احتمال 90 درصد رحمان احمدی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی است. او دروازه‌بان خوب و با تجربه‌ای است که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت. علیرضا حقیقی مدتی در روسیه بود و اکنون هم به پرتغال رفته اما بازی‌ زیادی از او ندیدم. سوشا مکانی سال قبل عملکرد خوبی داشت. در مورد دانیال داوری هم چیز زیادی نمی‌توانم بگویم چون کار او را ندیدم. در کل امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود.


3892942
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است