ورزشی 19:05 - 16 اردیبهشت 1393
فینال لیگ بسکتبال؛
دیدار چهارم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم پتروشیمی مقابل مهرام به پایان رسید. این بازی بدون حاشیه و هیچگونه تنش از سوی تماشاگران و بازیکنان دو تیم پیگیری شد.

شکست میلیمتری مهرام در آخرین ثانیه‌های دیدار چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار چهارم دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به فاصله یک روز پس از رویارویی جنجالی دو تیم در قالب دیدار سوم، عصر امروز سه شنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی موفق شدند حریف میزبان‌شان را برای سومین‌بار با شکست مواجه کنند.

تیم مهرام که روز گذشته موفق شده بود در یک دیدار جنجالی و پرحاشیه اولین شکست این فصل از مسابقات را به پتروشیمی تحمیل کند، در دیدار امروز با نتیجه 78 بر 77 متحمل شکست شد.این تیم نتیجه کواتر نخست و پایانی دیدار امروز را واگذار کرد اما در دو کوارتر دیگر به برتری دست یافت.

نتیجه کامل دیدار چهارم تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

* مهرام تهران 77 - پتروشیمی بندرامام 78

(16 بر 18)، (22 بر 21)، (24 بر 17)، (15 بر 22)

بر خلاف دیدار سوم فینال که به خاطر درگیری تماشاگران دو تیم با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی از سوی دو تیم و حتی توقف طولانی همراه بود، دیدار امروز با مدیریت محترم مسئولان دو تیم و به خصوص مسئولان حراست ورزشگاه آرام و بی حاشیه پیگیری شد.

در اکثر دقایق دیدار آرام امروز و حتی تا سه دقیقه پایانی کوارتر چهارم مهرام از حریف خود پیش بود اما در نهایت این تیم با حداقل اختلاف امتیاز نتیجه بازی را واگذار کرد. سرمربی تیم پتروشیمی که سعی در حفظ رقابت میلیمتری تیمش را در بیشتر دقایق دیدار امروز مقابل مهرام داشت، از اواسط کوارتر چهارم دست به تغییر سیستم زد تا بتواند ابتکار عمل را از تیم میزبان گرفته و تیمش را برنده از زمین خارج کند.

این تغییر سیستم نتیجه لازم برای بندرامامی ها به همراه داشت و در نهایت منجر به موفقیت این تیم شد. "گیبسون" همچون دیدارهای اول و دوم فینال مهره کلیدی و تاثیرگذار پتروشیمی در دیدار امروز بود.

نتیجه به دست آمده طی دیدارهای اول تا سوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

* پتروشیمی بندرامام  78 - مهرام تهران 62

* پتروشیمی بندرامام 68 - مهرام تهران 66

* مهرام تهران 85 - پتروشیمی بندرامام 78


3675511
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است