استانی 19:09 - 05 اسفند 1399
مسئول مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج کشور:
ایسنا/خراسان شمالی مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور گفت: بسیج خراسان شمالی پس از شیوع کرونا در خصوص تولیدات محصولات فرهنگی هنری عملکرد مثبتی داشته است.

نقش آفرینی موثر خراسان شمالی در محصولات فرهنگی هنری بسیج

مصطفی زیبایی‌نژاد، پنجم اسفندماه، در اختتامیه اولین جشنواره مردمی سرود مقاومت که در محل سالن ایثار بجنورد  با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال گذشته که بیماری کووید۱۹ آغاز شد مراکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج آثار هنری بسیاری را تولید کردند، افزود: مقام معظم تاکیدات بسیاری در خصوص اهمیت فعالیت‌های هنری داشتند و از نگاه ایشان ابزارهای هنری رساترین ابزار برای تبلیغ است و از طرفی ماندگارترین پیام برای مخاطبان خواهد بود.

وی با تاکید براینکه از سال ۹۷ مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فعالیت خود را در استان‌ها شروع کرده است، اظهار کرد: از سال ۹۷ فعالیت‌های این مراکز آغاز شده است و تا امروز ۲۰ استان به صورت غیررسمی فعالیت دارند.

زیبایی‌نژاد با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا خراسان شمالی یکی از استان‌های فعال در این حوزه بوده است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های زنده در شهر و حضور گروه‌های سرود در مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌های تاثیرگذار در این مرکز بوده است.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور ادامه داد: این تولیدات در گروه‌های مختلف تلویزیون مجازی، اینترنتی و کارهای سرود جایگاه قابل توجهی به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های سرود به نوعی فناوری محسوب می‌شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهیان نور، تشییع شهدا را یک فناوری قلمداد کردند، و از این جهت سرود نیز می‌تواند در قالب یک فناوری تاثیرگذاریش را در جایگاه هنر داشته باشد.

زیبایی‌نژاد با تاکید براینکه برگزاری همایش‌های استانی بسیار مهم است، تصریح کرد: در این مسابقات شرایط مناسبی برای ایجاد رقابت سالم بین نوجوانان فراهم می‌شود و تمام تلاش خود را برای حمایت مناسب از این برنامه‌ها به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام


10964673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است