ورزشی 09:32 - 04 مرداد 1393
خبرگزاری ایسنا هاکی ورزش نیست؟!
هاکی‌باز تیم ملی معتقد است با توجه به نتایجی که هاکی ایران در چند سال گذشته کسب کرده، این رشته به‌خوبی حمایت نمی‌شود.

هاکی ورزش نیست؟!

یعقوب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به قهرمانی ایران در رقابت‌های سالنی قهرمانی آسیا، تصریح کرد: چون رقابت‌ها ورودی جهانی بود و فقط تیم اول جواز حضور در جام جهانی را کسب می‌کرد، تیم‌ها با تمام قوا شرکت کرده بودند که خدا را شکر با اقتدار قهرمان آسیا شدیم و سهمیه را کسب کردیم.

وی به شرایط مورد نیاز برای موفقیت در جام جهانی اشاره کرد و افزود: تیمی که می‌خواهد بهمن‌ماه امسال در آلمان حضور پیدا کند و موفق شود نیاز به شرایطی دارد که شایسته جام جهانی باشد.

بهرامی تصریح کرد: از بازیکن‌ها و کادرفنی گرفته تا امکانات و خیلی چیزهای دیگر همه باید در سطح جهانی باشد. تیم خوبی داریم که نیاز به حمایت وزارت ورزش دارد و اگر دغدغه‌های بچه‌ها رفع شود بدون شک نتایج بهتری خواهیم گرفت.

این ورزشکار لرستانی با قدردانی از فدراسیون هاکی گفت: فدراسیون خیلی زحمت می‌کشد و از لحاظ اردوها و دیدارهای تدارکاتی کمبودی نداریم اما بازهم تکرار می‌کنم، وزارت باید دست فدراسیون را بگیرد. الان در سالن و چمن، ایران نتایج خوبی گرفته و فدراسیون فعال است که توان آن حدی دارد و باید کمکش کنند.

وی در ادامه با ابراز نارضایتی از بی‌توجهی به هاکی، تصریح کرد: بعد از قهرمانی در آسیا کسی از وزارت ورزش به استقبال ما نیامد و تجلیل هم نکردند. برای اولین بار در هاکی چمنی سهمیه بازی‌های آسیایی را گرفتیم اما دریغ از یک تشکر و استقبال از طرف وزارتی‌ها! مگر هاکی جزو رشته‌های ورزشی نیست که این‌گونه با ما رفتار می‌شود! اگر رشته دیگری جای هاکی بود، برای آن چه‌ها که نمی‌کردند.

بهرامی همچنین با انتقاد از مسئولان ورزش لرستان، اظهار کرد: با اینکه همیشه بیش از پنج هاکی‌باز خرم‌آبادی عضو تیم ملی هستند و مقام‌های بسیاری کسب کرده‌اند اما از اداره کل ورزش و جوانان لرستان خبری نیست و حتی ما را نمی‌شناسند.

انتهای پیام


4326538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است