بازار 12:09 - 22 آذر 1400

بهترین لپ تاپ لنوو برای تریدرها

لنوو یکی از محبوب ترین برندها در حوزه تولید لپ تاپ است. این برند توانسته به محبوبیت خوبی در بین کاربران پیدا کند. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و شما میتوانید برای هر کاری یک لپ تاپ مناسب پیدا کنید. در چند سال اخیر بیشتر مردم به سمت بازارهای سرمایه و بورس علاقه پیدا کرده اند و معامله های خود را آنلاین و با لپ تاپ انجام میدهند و ابزار این افراد اینترنت و لپ تاپ است.  در بازار پر استرس بورس تنها یه ثانیه تاخیر در پردازش لپ تاپ کافی است تا میزان سود معامله گر به خطر بیوفتد. پس برای انجام این کار باید لپ تاپ و اینترنت خوبی داشته باشید.

یک معامله گر بورس نیز همانند یک گیمر نیاز به لپ تاپی دارد که دارای پردازشگر قوی است . از این رو بعضی از لپ تاپ ها با عنوان لپ تاپ ترید به فروش می رسند تا بتوانید ساعت ها برپای معامله های انلاین خود باشید.

در این مقاله قصد داریم بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای ترید را برایتان مورد بررسی قرار دهیم. البته شاید شما طرفدار دیگر برندهای لپ تاپ باشید به همین دلیل در کنار لپ تاپ لنوو، سعی میکنیم بهترین مدل لپ تاپ ایسوس برای ترید و اچ پی را نیز برایتان مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon

این لپ تاپ یکی از لپ تاپ های سبک و تجاری محسوب میشود.  این لپ تاپ سرسخت ترین و مقاوم ترین لپ تاپ سری ThinkPad  لنوو است.  لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon دارای صفحه نمایش با پنل IPS با کیفیت تصویر Full HD است که برای ویرایش عکس و فیلم این نمایشگر بسیار مناسب است. تنها نقطه ضعف این لپ تاپ مات بودن صفحه نمایش است که ایراد بزرگی برای این لپ تاپ نیست و کمی شفافیت رنگ ها را کاهش میدهد.  در این محصول کمبود پورت وجود ندارد و برای حذف هر پورت، جایگزینی گذاشته شده است.  به طور کلی این لپ تاپ دارای سخت افزار خوبی برای انجام ترید دارد و میتوانید با این لپ تاپ به راحتی به معامکله های بورسی خود بدون تاخیر پردازشی شوید.

مزایا لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon

  • صفحه نمایش HDR به همراه چراغ چشمک زن اعلان عملکرد متوسط بلندگوها
  • عمر باتری عالی عملکرد متوسط وبکم
  • صفحه کلید فوق العاده راحت
  • طراحی جذاب و وزن سبک

لپ تاپ اچ پی C - 255 G7

مشخصات لپ تاپ C - 255 G7

  • پردازنده مرکزی : Core i7 AMD
  • حافظه رم : 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک : Radeon Vega Graphics با حافظه 1 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

لپ تاپ اچ پی C - 255 G7 دارای قیمت مناسب برای یک لپ تاپ ترید است. این لپ تاپ رم و پردازنده قدرتمندی دارد که بدون هنگی برای شما کار میکند. لپ تاپ 15 اینچی اچ پی C - 255 G7 دارای پردازنده AMD Ryzen™ 5 2500U و یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon™ Vega Graphics است.  از صفحه نمایش این لپ تاپ میتوانید برای کارهای مالتی مدیا نیز استفاده کنید. زیرا دارای ابعاد مناسب برای کارهای مالتی مدیا است.  این لپ تاپ یکی از بهترین مدل لپ تاپ اچ پی برای انجام کارهای ترید است و شما میتوانید از انجام معادله های خود با این لپ تاپ نهایت لذت را ببرید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ – A

مشخصات لپ تاپ VivoBook S533JQ - A

  • پردازنده مرکزی: Core i7 Intel
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: GeForce® MX350 با حافظه 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S533JQ – A یک محصول ایده آل از نظر طراحی و سخت افزار است. این لپ تاپ دارای رم 16 گیگابایت است که باعث شده شما نگرانی کمبود حافظه نداشته باشید. پردازنده مرکزی لپ تاپ VivoBook S533JQ – A از سری سری Core i7 شرکت اینتل است. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی است و مناسب برای کارهای نیمه حرفه ای است که میتوانید انجام دهید. ایسوس در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارد و سعی در ارائه محصولات باکیفیت است که تا حدودی موفق شده است تا محصولات با کیفیت تری را به بازار عرضه کند.

جمع بندی

 با افزایش علاقه مردم به بازار بورس و معامله های آنلاین سعی کردیم در این مقاله سعی کردیم چندتا از محصولاتی که برای کار ترید مناسب است را برایتان معرفی کنیم. لپ تاپ های مورد بررسی شده دارای سخت افزارهای خوبی برای انجام کارهای ترید است. اگر قصد خرید این لپ تاپ ها را دارید میتوانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل دیجی کالا و مقداد آی تی محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید و از کار با آن ها لذت ببرید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه و توانسته باشیو اطلاعات کاربردی را در اختیارتان قرار داده باشیم. اگر تجربه کار با این محصولات را دارید میتوانید در کامنت ها نظرتان را با ما در اشتراک بگذارید.


11363501
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است