ورزشی 13:24 - 22 تیر 1393
کفشگری تاکید کرد:
هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: تیم ما در تمام پست‌ها بازیکن ششدانگ دارد ولی با حفظ استخوانبندی تیم، می خواهیم برای سال بعد یک تیم ششدانگ باشیم.

پرسپولیس یک تیم ششدانگ است/ عزممان را برای کسب جام جزم کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد کفشگری درباره شرایط اردوی پرسپولیس در ترکیه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خوبی در ترکیه داریم. اینجا شرایط خیلی خوب است و امکانات مطلوبی وجود دارد. از نظر آب و هوایی هم شرایط عالی است. به همین دلایل تیم‌های زیادی از ایران و سایر کشورها در این منطقه اردو زده‌اند.

وی ادامه داد: شرایط اینجا که کوه دشت و جنگل و دریا کنار هم هستند، آدم را یاد رامسر می‌اندازد. البته خیلی خنک‌تر از آنجا است و همین شرایط باعث شد تا بتوانیم فشار تمرینات را تحمل کنیم. البته انگیزه زیادی هم بین بازیکنان وجود دارد. بدن‌ها خیلی خوب شده است و همه می‌خواهیم با بهترین شرایط و با قدرت مسابقات را شروع کنیم. برنامه‌های تاکتیکی هم که دنبال می‌شود و با بازی‌های دوستانه که اینجا داریم به شرایط مسابقه بر می‌گردیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اسکلت اصلی تیم حفظ شده است و این مساله کمک می‌کند در فصل آینده سطح بالاتری از فوتبال را ارائه کنیم.ضمن آنکه در تمام پست‌ها از چند بازیکن ششدانگ بهره می‌بریم. البته آنچه اهمیت دارد، این است که بتوانیم در کنار هم کار خوب و هماهنگی ارائه کنیم. مهره داشتن خوب است، اما کار تیمی کردن مهمتر است. این را در جام جهانی هم می‌بینیم و ما الان با حفظ استخوانبندی سال قبل، دنبال همین مساله هستیم.

کفشکری در پایان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: برای این فصل عزم خود را جزم کرده‌ایم که برای هواداران جام بیاوریم. امیدواریم این بازیکنانی که هنوز به تیم اضافه نشده‌اند و وزنه‌ای هستند، برگردند. البته به طور قطع مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم تمام تلاش خود را می‌کنند.

 


4226575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است