ورزشی 15:51 - 21 مرداد 1393
داستان از این قرار است که هر زمان آرون رمزی برای آرسنال گل می زند یک آدم معروف از دنیا می رود.

نفرین بازیکن آرسنال این بار ستاره هالیوود را کُشت

به گزارش خبرگزاری مهر، این داستان اولین بار در سال 2011 رخ داد وقتی که آرون رمزی مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی شد روز بعد بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده کشته شد.

دفعه بعدی در همان سال 2011 بود که آرون رمزی این بار دروازه تاتنهام را باز کرد و چند روز بعد از آن استیو جایز مدیر پیشین کارخانه مشهور اپل از دنیا رفت. چند روز بعد این داستان تکرار شد و آرون رمزی مقابل المپیک مارسی موفق به گلزنی شد و این بار خبر مرگ معمر قذافی رهبر لیبی را شنیدیم.

تقریبا همه به نفرین آرون رمزی ایمان آورده بودند و این بار ویتنی هیوستون خواننده آمریکایی بعد از گلزنی بازیکن جوان آرسنال مقابل ساندرلند قربانی شد و از دنیا رفت.

نفر بعدی باب والدز پیانیست مشهور کوبایی بود که تنها یک روز بعد از گلزنی رمزی از دنیا رفت. ششمین قربانی این بازیکن ولزی خورخه رافائل ویدلا یکی‌ از فرماندهان معروف آخرین دیکتاتوری آرژانتین که یک روز پس از گلزنی رمزی مقابل ویگان از دنیا رفت.

چهار ماه بعد رمزی مقابل مارسی گل زد، درست در همان روز کن نورتون بوکسور آمریکایی جان خود را از دست داد. یکی از آخرین قربانیان رمزی پل واکر بازیگر هالیوود بود که دقیقا در روزی که این بازیکن ولزی دو گل مابل کاردیف سیتی به ثمر رساند از دنیا رفت.

آخرین بار هم شنبه بود که رمزی در پیروزی آرسنال مقابل منچسترسیتی در جام خیریه گل زد و دو روز بعد رابین ویلیامز ستاره مشهور هالیوود در سن 63 سالگی خودکشی کرد و از دنیا رفت. باید امیدوار بود این نفرین به پایان برسد و دیگر بعد از گلزنی های آرون رمزی شخصیت مشهوری از دنیا نرود.


4457009
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است