استانی 12:30 - 31 شهریور 1393
عباسی:
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش یک درصدی شمار تلفات و کاهش 14 درصدی مصدومان حوادث رانندگی در پنج ماه اول سال جاری در استان خبر داد.

مصدومان حوادث رانندگی در مازندران 14 درصد کاهش یافت
به گزارش خبرنگار مهر، علی عباسی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود : در پنج ماه سالجاری تعداد 358 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که 279نفر مرد و مابقی زن بوده و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.
 
عباسی اظهار داشت : در این گزارش بالاترین آمار تلفات حوادث رانندگی به ترتیب شهرستان های آمل و ساری هر کدام به ترتیب با60 و 55 مورد بیشترین کشته و جویبار و نکا هر کدام با 4 مورد کمترین فوتی درآن ثبت شده است.
 
مدیر کل پزشکی قانونی استان در خصوص وضعیت متوفی گفت : تعداد 99 نفر عابر ،95 نفر سرنشین ،70 نفر راننده 90مورد موتورسوار و 4 نفر هم دوچرخه سوار هستند.
 
وی افزود: از مجموع کشته شدگان حوادث رانندگی محور درون شهری با 91 مورد و محور برون شهری با 245موردو راه روستایی با 22  در آن به ثبت رسید.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در پنج ماه سالجاری ، شش هزار و 862نفر مصدوم حوادث رانندگی در مراکز پزشکی قانونی استان ثبت شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 14درصد کاهش داشت. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4771663
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است